Otse põhisisu juurde

Sorri et jälle ilmast

Aga no on ju lahe! Hommikul kui mina välja läksin oli nii värske lõhn ja kuigi mu jalad said täiesti märjaks, siis ma ikkagi usun, et ma sobisin oma kollase jope ja helelilla vihmavarjuga Tartu hommikusse imearmsasti:)
Enne kui mina arstikabinetti läksin, läks sinna üks mees roosade roosidega. Kuulsin teda sisse astudes ütlevat: " Et päev veel ilusam oleks..."(ja siis ilmselt veel midagi, mida ma ei kuulnud enam). Ja õde, kes mulle sutsaka tegi,küsis mu käest, kas olen need värgid oma pluusi külge ise tikkinud( ilmselgelt oli küsitud selleks, et minu tähelepanu sutsakategemiselt kõrvale juhtida:) Nii kena!:) Kuigi mina pole kunagi suur süstikartja olnud, vanasti ma kartsin pigem ühe klassiõe pärast, sest tema käsivars oli nii peenike, et ma arvasin, et nõel tuleb käe teiselt poolt välja:P
Praegu mulle tulid meelde need loomapiltidega plaastrid, mis Krista ostis, kui me 2004 suvel Tartus käisime.Ühe kinkis mulle.
Ammu pole olnud nii magusat und kui täna kella 6st poole 8ni, ma peaaegu tundsin tema "valge šokolaad õhitud riisi ja mustikaga" maitset, aga, kummaline küll, veel parem tunne oli üles ärgata...
Ja muidugi Eurovision. Parim naljasaade üle aegade. Aga see Leedu laul on nii vahva! Iroonia-iroonia. Sama umbes, mis "Malev" eestlasele..Kõik.

Kommentaarid