Otse põhisisu juurde

Kergelt konnatiigi teemasse kaldudes

Vahepeal lugesin ühte blogi. Justnimelt ainult vahepeal, sest enne ei teadnud ja hiljem ei tundunud enam huvitav. Selles vahemikus reklaamis autor-tütarlaps ühte laulu, mis olevat täiesti sõltuvusttekitav. Kuulasin siis järgi-oligi. Nagu ka iga järgmine sama bändi laul, mille hankisin.
Mõne aja pärast selgus, et üks osatäitja sarjas, mida hiljuti vaatama olin hakanud, teeb bändi. Muidugi sedasama.
Ühel päeval kuulen tuttava tütarlapse käest, et küll see ja see on hea bänd. Jah, seesama.
Paari nädala pärast kasutatakse selle bändi ühte laulu minu lemmikseebikas.
Ja tagatipuks leidsin ühel kenal sügispäeval, et plaat, mille järgi kollektiiv endale nime on võtnud, passib suvest saati mul siin arvuti kõrval plaadiriiulis.
Üsna hästi ju orkestri(mulle alati nii meeldis, kui Mihkel Raud "7 vapras" seda sõna kasutas) kohta, mis ei ole isegi mingi maailmakuulus(alla miljoni mängukorra last.fm-is on ju suhteliselt vähe).

Aga miks ma selle jutu kirjutasin siia, oli vist sellepärast, et hakkasin mõtlema, kas on olemas selline muusika, mida sa kindlasti pead kuulma. Või miks ta muidu viiest eri suunast sulle ligi hiilib.

Kommentaarid

lispet ütles …
ega sa mulle suure saladuskatte all ei tahaks selle bändi nime levitada?
Mailit ütles …
Ma ka jäin mõtlema siis, et kellest/millest jutt käib...
T. ütles …
hmm, intrigeeriv.
järelikult on bändil selline nimi, mis on ühe teise bändi plaadil? kui ma selle välja mõtlen, no siis ma olen endaga vääga rahul. :=
Truffe ütles …
Eem, tähendab minu andmetel sellise nimega laulu pole, see on lihtsalt plaadi pealkiri. Aga ma nüüd siis ei ütle, mis see nimi on, saad ise välja mõelda : )
Unknown ütles …
haah!
niisiis on otsitava orkestri nimeks Uh Huh Her, mis on omakorda PJ Harvey 2004. aasta albumi nimeks.
(ma ei väidagi, et ma ei käinud last.fm-is vihjeid otsimas.) :P
Truffe ütles …
Korraliku uurimistöö eest hinne 5 :)