Otse põhisisu juurde

Mesjats mai

Ongi nii! Ma ei saa siiani aru, mis pidupäev see 1.mai õieti on ,aga hea, et ta on, saab endas veel ühe päeva pühapäeva tunnet arendada.Ei, tegelikult võiks täna ikka tavaline esmaspäev olla, ma olen juba liiga uimaseks muutunud sellest nädalavahetusest. Lisaks sellele ajan ma ennast oma mõtetega veidi närvi. Aga The Rasmuse plaati sai küll jälle kuulatud ja mõeldud, et kui ma seda kaks aastat tagasi muudkui ketrasin, olid hoopis teised ajad.
Hämmastav on see ,et ma mäletan täpselt, milline päev oli täna kolm aastat tagasi. Kole ilm oli, hästi külm ja vihmane, mina passisin toas ja õppisin geograafia eksamiks.Ja kaks aastat tagasi 1.mail passisin ma ka toas, kuigi väljas oli väga ilus ilm, ja õppisin ajalooeksamiks. Aga mida ma aasta tagasi tegin, ei tea praegu, selleks tuleb kapipõhja kaevuda, paraku praegu ei saa....igal juhul tundub, et täna on täitsa eriline päev, sest ma ei õpigi. Ei ole plaanis hakata ka.Loen edasi oma vahvat raamatut.Tegelikult tuli Doris Kareva tunne peale." Aja kuju" pole veel jõudnudki lugeda.Panin vaikuse kinni.
Täna hommikul jõudsin ma jälle juba 2 inimese pärast vaikselt rõõmus olla ja salli muheleda.Loodetavasti on ka põhjust.Ja siis veel kahe inimese pärast lõuna ajal. On see mingi kevade eripära,et kahekaupa õnnelikud ollakse? Loodetavasti mitte ainult kevade siiski...Ja loodetavasti saavad inimesed ikka aeg-ajalt ka üksinda õnnelikud olla. Mina isegi peaaegu et saan:)
Aga ühte asja mina lihtsalt ei suuda ära oodata ja see on maikuu Anne:D

Kommentaarid