Otse põhisisu juurde

Sügispunane


Olen näinud järjekordset unenägu sarjast "Sõda, hirm ja sellega seonduv", sedapuhku oli asi ilmselt selles, et minu kodulinnakese rahvas taheti küüditada. Mingi hull segane värk.Mõtlesin, et nüüd ma siis tean, kuidas Eestis tegelikult 40ndatel oli. Nojah,ega ma ju tegelikult ikka ei tea.
Sõja nägemine pidada tähendama sisemist konflikti. Njah, võimalik, ilmselt ma sellepärast näengi seda unes, et ei teadvusta, milles asi päriselt on. Ja hirm, mida ma alati tunnen neis unenägudes, viitab mingite asjade mitte nii hästi minemisele, kui tahaks. Pluss need veiniklaasid, mida ma eile lausa 3 tükki oma unenäos ära nägin, on ka märk probleemidest. Kokkuvõttes: unustagem säärased asjad nagu Dream Dictionaries. Ja keskendugem sügisele. Minule sügis meeldib.Väga.Ma ei ole stiilipede, aga nii meeldivad need riided, mis külma ilmaga inimestele selga ilmuvad.Mantel näiteks on mõnus.Ja see punase bareti ja salliga tüdruk oli väga vahva (Y).
Sall on väga lahe iseenesest.Sügis meis endis. Kui punaseid pükse just igaüks jalga panna ei julge, siis erksamat värvi sall on ju lihtsam ja armsamgi veel.
Kaubamajal pidid kuuldavasti mingid päevad hakkama.Hmm, tea kas see punane barett ka odavamaks läheb? Tegelt peaks minema kusagilt lõnga rottima. Mari ju pidi mulle vist mütsi kuduma. Punase.
Ja kuidas pagana päralt see "Süütuke" nii vaikselt ära lõppes,et ma ei näinudki?Mhh.

Kommentaarid