Otse põhisisu juurde

Keev

Vahelduseks on hea minna ja teha seda, mis plaanis.Suhtumine on oluline.Mul on temaga natuke probleeme, aga veidi turgutust ei tee paha. Suhtumisele st. Ma suutsin täna täitsa hästi suhtuda, arvestades, et sees oli kuidagi ülevoolav tunne. Juba loengus oli. Ma ei tea.Juba esimesel aastal oli mul kella 10ses loengus tihti ülevoolav tunne. Kuidas seda kirjeldada...Selline, et kui ma oleks karjuja inimene, siis karjuks, aga kuna ma seda pole, siis piisaks ka niisama näiteks hüplemisest. Ei, see jätab vale mulje, see pole selline tunne. Jäägu siis lihtsalt nii, et on rahutus. Nagu ikka minul- tahaks teha midagi, aga ei tea mida.
Praegu on tahtmine see jutt ära kustutada, aga vaikival kokkuleppel endaga ma ei kustuta seda, mis juba kirjas on.
Ja see Juhan Ulfsakiga on väga hea reklaam. Kus ta sebra ostab st.

Taking a photo of boiling water with an extremely short exposure time 'freezes' the water :-)

Kommentaarid