Otse põhisisu juurde

Mingi blogipedede värk

1.Olen eestlane
2.Tegelen aktiivselt blogimisega
3. Olen kunagi murdnud ninaluu.
4. Jumaldan tumedat sokolaadi.
5. Ma tahan teda kallistada.
6. Mul on kaks last.
7. Minu jalanr on 39.
8. Kirjutan luuletusi
9. Mõtlen väga-väga ühe kalli inimese peale ja soovin, et ta terveks saaks.
10. Ootan kevadet.
11. Elan Soomes.
12. Armastan merekohinat ja tuuli.
13. Jumaldan mootorrattaga sõitmist.
14. Mulle meeldib kududa.
15. Mul on kodus kaks vallatut kassi.
16. Pean lugu Viljandi Folgist.
17.Naudin lumesajus jalutamist
18.Ma armastan bossanoovat
19.Olen segaduses kuigi ei tahaks olla
20.Mul on sinised silmad
21.Ma elan maal
22.Mulle meeldivad mittesuitsetavad tüdukud
23.Armastan kaua magamist
24.Käin alles ülikoolis
25.Ootan põnevusega Harry Potteri 7.osa
26.Mu ellu on vaja rohkem seksi ja armastust
27.Mul on chihuahua
28. Ma ostsin nädal tagasi moeka disaintelefoni
29. Homme hakkan lahedaks

Peaks vist olema nii, et kopid endale bloogi selle ja teed need boldiks, mis sinu kohta käivad, ja siis viimaseks lisad enda kohta käiva mingi lause. Njah.Ma olen blogipede.


Kommentaarid