Otse põhisisu juurde

Amaaaaada miiiiaaa

Halvad asjad ikka kõigepealt.Kuidas saab olla nii, et ühes teaduskonnas hääb toetuste raha üle ja teises jääb kõvasti puudu? On võimalik.Kuidagi.
Üsna arg naeratus on minu jaoks üsna julge naeratus. Vähemalt mina näen seda nii. Mina olin täna julge.Mitte ainult naeratusse puutuvalt, vaid muidu ka.Jee.Julgus on päris lahe omadus. Tegelikult ei ole minu julgus ilmselt teiste silmis eriti nähtav, sest tegelikult on need täiesti normaalsed asjad, mida ma teen. Ma olen normaalne.Jee. Sest ma arvan, et imelik ei saa olla ilma normaalne olemata.Mhmh.
Info kordumine on ka lõbus. Eriti kui info levitaja ei tea, et info kordub.Aga tegelikult info kordub.Sõna kordub. Mina ei tea,miks mul viimasel ajal siin kusagil kümnenda rea kandis nii lambiks kisub.Aa, muide eile ma ju otsustasin, et hakkan elusse kirglikult suhtuma.Davai. Elu, armastan Sind...
Hullult kunstilised pilved on.Püstol taevas.Kaplanil ei ole relva.Tema hoiab hinge.

Kommentaarid