Otse põhisisu juurde

Nimedest

Suheldes mõnigate inimestega, kellele nimede temaatika antud hetkel kõrgendatud huvi pakub, läksin ise ka ühte vana head saiti vaatama.
www.behindthename.com. Seal saab nimede tausta kohta vaadata ja teatavate maade kohta edetabeleid. Et mis on olnud populaarseimad nimed. No ma siis vaatasin enda nime. Ei ole olnud populaarne nimi. See, et ta Katherine'ist tuleb on ka juba vana uudis. Aga j-ga minu nimi on küll Rootsis täitsa pandav nimi, viimastelgi aastatel esiviiekümnes. Mulle ka vahepeal meeldis oma nime j-ga kirjutada, aga eks ta natuke snobismi kaldus, nii et lõpetasin ära.
Aga hoopis huvitavam on minu esmasündiva tütre Ursula nimi. See on 20.sajandi alguses olnud USA-s pandav. Küll mingi 500, aga mulle meedibki, et mu esmasündiva nimi pole nii levinud.
Matilda(mis olevat minu teisena sündiva tütre jaoks hea nimi) on olnud populaarsem. Aga ajajärk on sama, küllap õekesed hakkavad hästi läbi saama;) Nii et USAs siis 20.sajandi 1.kümnend ja Inglismaa 2005.aasta 88. nimi. Rootsis viimase ajani lausa Top 10 nimi..

See tütrenimede värk on siiani ikka rohkem fiktsioon, te vist saite aru...

Kommentaarid