Otse põhisisu juurde

Mh?

Tähendab ma lugesin nüüd jälle seda bloogi, millest eelmine kord rääkisin, et igav või nii...heeh.Seal oli uus sissekanne.Igav. Natuke mind ennast meenutav, aga igav.Tavapärane.Tüüpiline noore inimese jutt, kes on kodust minema pääsenud ja kõik on nii lahe-niiiiilahe.
Aga ma hakkan ise ka nüüd sellest kirjutama, mis ma eile tegin. Käisime Kaubamajas pedetsemas nimelt.Einoh, päris lahe.Romi Erlach oli seal.Neh.Ja mina ei tea, mis asi selle punase veiniga on, ei tohi mina seda juua.Klaasike sees ja pilt ujub.Aga päris lõbusaks kisub muidugi ka.Spinatiga küpised ja paneeritud juust õunamoosiga. Laura ostis endale kingad. Ma ei ostnud. Aga ma proovisin meelega kõige kallemaid asju jalga.Et tõestada kui Lõvi ma olen-st kõige kallim sobib alati.Rikast meest on mulle vaja.Sest punaseid kotte tahan osta.Nii nupsud.Äkki peaks minema erakooli õpetajaks? Hmm, millega motiveerida last, kes võib sulle igal ajal öelda,et teda ei saa välja visata, kuna tema kooliskäimise eest makstakse raha, aga sind, vana nõid, võidakse iga hetk lahti lasta, kui ma oma kütuseärikast isale midagi mainin. Nii mustvalge vast ikka ei ole see.Aga enam-vähem.Väljakutse loomulikult.Ükspäev mind kutsuti välja.Klubi Tallinn latiinoõhtu.Hmm, huvitav, kuid liiga klubi. Kuigi Illusionis mulle meeldis.Muusika oli rõve aint.Väkk kui rõve. Nüüd mu kätel on kummikinnaste lõhn, sest sisustasin hommikupoolikut pliidi, kraanikausside, peeglite ja WC puhastamisega.Pai.Tubli.Muud ma täna ei tee.Ei, tegelt homme on ju hingamise päev alles.Täna ei hinga.Hingake.Ärge hingake.Hingake.Ärge hingake.Hingake.Ärge hingake.Ärge hingake.Ärge hingake.Ärge hingake.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Äge!