Otse põhisisu juurde

Lollus

Täna öösel oli küll loll unenägu.Laulupidu õu peal ja jõulukokteil ja kaks WC-d...aga mõttekontroll(või on see füüsiline?) on ka mõttes peal.
Vahelduseks on väga hea ilma prillideta olla. Väga hea muidugi, kui maailm ennast selgena näitab, aga aeg-ajalt on udu täitsa lahe. Tegelikult looduses esinev udu on peaaegu alati väga lahe, kui sa just parajasti sel ajal autos ei pea istuma ja kuhugi poole sõitma.
Üks on duši all. Mul on tunne,et ta hakkab suurest ligunemisest juba kortsu tõmbama. Aga minul on kuuma vee fetiš.Pärast on nahk jumalast punane, aga valu piiril kuuma veega mängimine on mõnus.(Selle kohta käib allolev pilt:)
Ma panin alles ükspäev tähele, et keegi on mul siin ühte pilti komminud,seda, kus ma Elvas palkide peal olen. Kes sa oled?

Oktoobris tulge mulle kõik külla, mul on siis kalendris hästi ilus pilt Ja üldiselt mulle väga meeldib kardinate värv, mida siin toas näha võib+ minuga koos elab tulevane president. Igale rotile oma Rännumees! (Ahviks nagu kergelt kunagist kampaaniat igale kodutule oma Valdorfo.) Öök, Valdorfo, öök. Aga 1 kroon maksis.

Kommentaarid