Otse põhisisu juurde

Juhet on vaja

Mulle meeldib see lõhn, mis on seal, kui Lossi minna tagantuksest. Mina ei tea, mis lõhn see on.
Polnudki vist varem olnud sellist olukorda, kus tunduks, et mingi hetk kestab väga kaua.Täna oli.
Minu meelest see Windows Live on õudselt õhuline ja kerge, välja arvatud see, et teatud arvutites hakkab bloog venima.
Oleks vist hea, kui mul seda nädalatagust šokolaadi alles veel oleks, aga mul pole.
Raekoja platsil on suur punane kets.Kujutasin ette, kuidas see mul jalas oleks ja ma jalga järel veaksin.
Eile öösel naersin vaese amortiseerunud keemiahoone üle. Lihtsalt kujutluspilt imeväiksest asju täis tuubitud laborist, kus lokkidega tädike, midagi mensuuri (ülihea sõna!) valab, on nii vahva!
Täna ma näen juba mitmendat-setmendat korda seda tüdrukut, kellel on roosad püksid ja roosidega jakk.
Üleni peegleid täis riietusruumid on head, tekib võimalus end kõrvalt vaadata, mis polegi nii igapäevane.
Flegmaatikud, kelles on mõõdukas annus sangviinikut, on ilmselt hea kombinatsioon.
Ja nüüd vaatan, et ma olen jumalast lolli kohta koma pannud,aga seda ära võtta ma ka ei saa, sest see pagana värk lihtsalt ei lase mul kustutada. Tore lugu.

Kommentaarid