Otse põhisisu juurde

Vagunisaatja 2014 - 4.osa: Muusika- ja meelelahutusauhinnad

Muusikaauhinnad on sel aastal endale meelelahutuse näol sõbra sappa saanud ja ilmuvad kirjanurgas juba 8.korda. Heihoo!

Aasta südamepõksutaja: Vaiko Eplik "Lauludest ja muust"
Aasta tunnusmuusika: Regina Spektor "You've got time" (sarjast Orange is the new black)
Aasta tunnusmuusika, mis reeglina pole minu teetass: The Transcenders "Steps of the Met" (sarjast Gossip Girl)
Aasta reklaamilaul: Vaiko Eplik "Kosmiline armastus" (aga lekraami ennast polegi juutuubis üleval)
Aasta toredaim taustamuusika: Priit Võigemast, Mari Pokinen, Rapla Laulustuudio "Suur maalritöö"
Aasta liisikoiksonlik laul: Liisi Koikson "Kevade ärkab"
Aasta teravmeelne: Orelipoiss "Korstnapühkija"
Aasta pulmalaul: Dagö "Pulmad"
Aasta pulmaduett: Olav Ehala ja sealsed esitajad "Kõrge lend"
Aasta stiilsem venitamine: Arctic Monkeys "Do I wanna know"
Parim meeleolu: Justin Timberlake "Suit and tie"
Parim kummitus: Vaiko Eplik "Nelgid"
Eriauhind No, jänes, oota sa, sul hakkab ka kohe kummitama: Curly Strings "Kaugel külas" (...et saada pruuuuuniks teiseks juuuuuuniks...)
Eriauhind Kummitab ka hundil ehk See Eesti Laul, mis mulle algul ei meeldinud: Super Hot Cosmos Blues Band "Maybe maybe"
Eriauhind Aeg kaob, laulud jäävad: Robbie Williams "Something beautiful" 
Eriauhind Ilus vaikne ohe: Vaiko Eplik "Virgumine"
Eriauhind Lemmiksõnad: Vaiko Eplik "Suudluste aeg"

Top 5 saate "Laula mu laulu" 1.hooajast:
5. Hardi Volmer "Suveööde kuumuses" - See on nii kaasahaarav kuidagi.
4. Genka "Rapunzel" - Naljakas ja täitsa armas.
3. Lenna "Jalutuskäik tivolis" - Praegusel ajal tundub vahel, et Lenna enda laulud on pisut igavad. See ei olnud. (Aga see pole ka tema laul.)
2. Getter Jaani "Mäng" - Ilmselt poleks sa Getterit siin tabelis oodanud, aga ta on tegelikult hea
laulja, kui häid laule juhtub laulma. See laul oli tõesti südantlõhestav ja kaunis.
1. Jaan Pehk "Kellel peatub mu pilk" - Kuula ise ja laula kaasa või keeruta jalga. Nii tore!

Teise hooaja kohta pole tabelit, sest seal polnud nii lahedad laulud (või oli asi osalejates?).

Top 5 etteastet saate "Su nägu kõlab tuttavalt" viimatisest hooajast:
5. Lauri - Jaak Johanson "Lahtilükkamine"(Suvi ja heinamaa...tralalalaaa)
4. Lauri - Maie Parrik "Viies ratas" (Nii suurepäraselt jube, et ma peaaegu naersin.)
3. Mart - Nancy Sinatra "Boots for walking" (Suurem osa naisi pole nii ilusad naised ega oska nii desorienteeritud välja näha.)
2. Liis - Ott Lepland "Lambarokk" (Ma naersin.)
1. Mart - Tina Turner "Golden eye" (See oli nii valusalt tehtud, et meesterahvast ei osanud küll Tina taga kahtlustada. Veel vähem seda, et see Tina ise pole.)

Aasta huumorisektsioon: Minu 15 minutit anonüümset kuulsust staartestikoostajana.

Kõige toredam teatrietendus: Linnateatri "Maailmale nähtamatud pisarad" (Naljal ja naljal ikka on vahe küll.)

Muusikaauhinnad 2013
Muusikaauhinnad 2012
Muusikaauhinnad 2011
Muusikaauhinnad 2010
Muusikaauhinnad 2009
Muusikaauhinnad 2008
Muusikaauhinnad 2007

Kommentaarid

Mailit ütles …
15 minutit on küll vähe öeldud. See oli ikka vähemalt nädala TOP 1. :)
Truffe ütles …
Noh, ma olin selline tagasihoidlikum :P Mis tulemuse sa said?
Mailit ütles …
Ma olin Are, kuigi ma ise ei arva, et ma väga Are olen. 100 protsenti kindlasti mitte, aga ega seda see test vist öelda ei püüdnudki. :)
Truffe ütles …
Tjah, noist tegelastest poleks Aret kahtlustanud tõesti.
Mailit ütles …
Nüüd proovisid Oja ja Võrno ka selle ära. Nende tulemustega jäid rahule?
Truffe ütles …
Mis mul ikka rahule jääda või mitte. Test ju ei valeta ;) Oja küll üritas valetada, et ta on naine, aga test teadis, et tegelikult on mees :P