Otse põhisisu juurde

Vagunisaatja 2014 - 2.osa

suurim prohmakas - ükskord unustasin hommikul välja minnes prillid ette panna, aga see on ju tegelikult hoopis hea, et ma nii hästi näen, et võin prillide puudumisest mitte aru saada
suurim kordaminek - lugesin palju raamatuid läbi
parim eesti tutvus –jeebus, pole aimugi
parim muu tutvus – tutvuseks on seda palju nimetada, kui pole inimesega sõnagi vahetanud, aga ühes pulmas, kus ma käisin, oli üks välismaa inimene, kes nägi välja selline, et ta on huvitav
lemmik telefonikõne – Humoorikad on sellised kõned, kus keegi helistab (asutusse) näiliselt põhjusega midagi asjalikku rääkida, aga tegelikult hoopis sellepärast, et lihtsalt kellegagi rääkida. Siis saad selle tibatillukese asjaliku asja kõrval teada ka üüratu hulga mittevajalikke detaile kellegi eluloost.
aasta lause –kusagil varasemas postituses juba kiitsin seda, aga saagu veel ära mainitud: Ma tahan teha seda ja seda sellepärast, et ma olen nii otsustanud.
aasta kõige lollim nunnum küsimus –  kus on beebi?
minu kõige lollim sõnaaps – ühte konkreetset ei tule meelde, aga täheldasin, et pühapäeva õhtuti oli keel rohkem sõlmes kui muul ajal
lemmikvoodikaaslane – mul on ilus heleroheline voodilina muide. Voodikaaslane on jätkuvalt soe ja karvane.
lemmikfilm - ütleme näiteks "Rush"
lemmikraamat - paneme Hornby "31 songs", oli teistsugune kui mõni teine
suurim ettevõtmine –suht suure salli kudusin
lemmiktelesari – muidugi "Õnne 13"
suurim rõõm – see, et muusika suudab vahepeal jätkuvalt olla nii lahe, nagu ta oli piinatud teismelise jaoks
suurim üllataja – interneti a v a r u s
kõige khuulim koht –Saaremaal üks koht, kus ainult natuke maad teest eemal mere ääres oli täielik haudvaikus
kõige khuulim hommik – kui saab telgist otse õue astuda
kõige halvem hommik – siis, kui hea unenägu pooleli jääb äratuskella pärast
kõige khuulim kink – see, kui keegi aastast aastasse järjekindlalt toitu kingib, muutub lõpuks juba omamoodi lahedaks statementiks (ma nii tahaks siia panna hea eestikeelse vaste)
parim kohvikaaslane – ma arvan, et täitsa normaalne, kui see pole mõni inimene. Tuleb meelde see "Gilmore'i tüdrukute" osa, kus Roryl kästi koolis lõuna ajal mitte raamatut lugeda ja seda aega sotsialiseerumiseks kasutada, aga siis ta sattus tänu sedakaudu leitud tuttavatele mingisse jamasse hoopis ja leidis lõpuks, et parem on lõuna ajal ikka raamatut lugeda. Ma sõin hiljuti näiteks lihapirukat kohvi kõrvale. Miks mitte.
kõige khuulim kooliaine – Hm, mida siis sel aastal valida? Eelmisel aastal oli kirjandus, paneme siis seekord matemaatika. Aga ainult see osa, kus numbritega tegeletakse.
suurim šokk – ükskord see ju pidi juhtuma. Või kas pidi?
parim laul – Vaiko Epliku "Virgumine"
kõige parem koht –see, kust ma olen sunnitud iga kuu veenäite vaatama. On ikka head ideed mõnel inimesel olnud selles osas, kuhu mõõturid panna.
parasiitsõna - joppenbuhh, ka joppantoonio
leid – ühe kempsu põrandalt leidsin 2 senti
drama queen - kasutagem üldnimetust "keskealine naine", siia alla annab mitu inimest mahutada
parim kuu - mai on hea, ka september oli sel aastal soe ja päikseline
läbikukkunud idee – läheks rootsi keele kursustele (see on hea idee, mida saab kohe mitu korda aastas läbi kukutada)
parim sms – Need, kust selgus, et Ingmar Jaan, Ingvar Ivar, Jan Werner ja Aron Antti on täitsa päriselt olemas olevate inimeste nimed.  Ka sms "Kirjuta google otsingusse do a barrel roll". Kui keegi tahab, ma võin talle ka sellise smsi saata, saab ka proovida, mis juhtub.
räigeim stoorisee on ikka hirmus
aasta jook - häpu mahl
aasta avastus - Välisilm on nagu välis-ilm või väli-silm
kõige mõttetum tegu - ärritumine selle peale, kui nii paljudes olukordades nähakse ainult inimeste mingil moel käitumist ega mõelda selle käitumise põhjusele

Kommentaarid