Otse põhisisu juurde

Detsembriklõpsud #1

Juhtus nii, et leidsin internetist mingi moodsa challenge'i. Võib ka öelda, et väljakutse leidsin, miks mitte. (Originaalis tundub see pärinevalt leheküljelt acontenthouswife.com :D) Mõte oli, et iga detsembri päeva kohta on mingi teema, mille kohta peaks tegema pildi. Kuna endajoonistatud 31 pilti läheks natuke paljuks, otsustasin fotode kasuks. Panen need siia ilmselt kusagil 3 jao kaupa.  Kui keegi on elukutseline fotograaf või juhtub olema fotosnoob, siis mingu kohe ära, sest  kõrgetasemelist fotokunsti siin ei näe.

 Kõigile teistele aga 1.vaatus:

Peale vajutades, mulle tundub, võiks näha pilte ka suuremalt.

Your view today
Mina pildistasin kauneid rehvimustreid,
aga praegu märkan, et LOLL on ka pildil.
 
Your favorite holiday movie
Would you like it gift-wrapped?


Today's temperature

See oli 11.detsembri õhtune temperatuur.

Something you're reading
See on M.M.Dodge'i raamat "Hõbeuisud" ja mulle väga meeldib
see pilt. Peaks vist kujutama Amsterdami.


Outside Christmas lights
Minu meelest see udu ja hägu taustal aimatav peahoone
on täitsa lahe.


Favourite holiday song
Paitab kaisukaru sinu peos.


Scarf

Sedasorti sall on tegelikult "shawl", aga mis siis.


Red

Granaatõuna koorimises ma jätkuvalt väga nobe näpp ei ole.


Family

Muumid


Stocking
See on mul aasta läbi väljas muide.


Bright




Kommentaarid