Otse põhisisu juurde

Kellele igav ei meeldi, ärge lugege, osa 2

Mingi naine kirjutas raamatu, kus kõik sõnad algavad P-tähega. Täitsa Eestis. Peeter on tegelane seal.
Täna öösel ma ei saanud kuidagi magama jääda, proovisin küll oma viimase aja lemmikvõtet, et olen filmikriitik. aga ei mõjunud. Vahepeal tulid mingid muud mõtted +korrutas ühte lauset. Pole õrna aimugi, kust see tuli, aga vähemasti kümme korda kargas ta mulle pähe. Alateadvus võib vabalt olla, oleks loogiline. Tegelikult ilmselt isegi teadvus. Olingi ju liiga teadlik oma mõtetest, kui magada ei saanud. Ja lõpuks ei näinud mitte midagi unes. Hästi kahju, sest ma olen viimasel ajal kogu aeg näinud ja igav oleks, kui nüüd jälle vaikne periood tuleks.
Kole oli, kui noor raadiotöötaja Caspar ühes Kanal 2 haiges saates(mida ma tegelikult ei vaata, tegelikult ka;) iluoperatsioonide mõttekust võrdles ansambel Dagö muusika mõttekusega. Ja ta ei mõelnud nii, et mõlemad on hästi mõttekad. Mina sain kohe natuke kurjaks. Tegelikult polnud vist põhjust, mis see minu asi, mis talle meeldib. Isand Saatpalu on ehk tõesti armastad või vihkad-sorti inimene. Minule ka kunagi üldse ei meeldinud need tema bändid. Asjad muutuvad.

Kommentaarid