Otse põhisisu juurde

Tahan endale lampi!

Kui mul lamp oleks, siis ma saaksin ta pimedal ajal põlema panna ja see juba oleks midagi.Midagi tähtsat minu jaoks. Paljudel inimestel juba on lambid olemas ja väga hea, et on.Siis ma saan nende kodudest pimedas mööda jalutada ja mõelda, et neil on seal toas praegu nii mõnus olla.Ja kui mina kunagi endale lambi saan, saab minul veelgi parem olema.
Oma lambile ei paneks ma Anu nimeks.Anu Lamp ei ole kuigi originaalne nimekombinatsioon mu meelest. Minu lambi nimeks saab selle inimese nimi, kes järgmisel aastal Tartu maratoni võidab.Sest Tartu maratoni ajal-see on järgmise aasta veebruaris-on üsna pime aeg veel ja inimesed kasutavad oma mummulisi ja triibulisi ja siiruviirulisi lampe üsna palju.
Ma arvan, et minu tulevane lamp, köögilamp kusjuures, saab olema helesinine. Ja köögilambi all istuv inimene on seega kergelt kahvatu kogu aeg. Aga selle istuja kohta rohkem teadasaamine huvitab mind endiselt...
Lamp, lamp, lamp...

Kommentaarid