Otse põhisisu juurde

Nüüd on jälle hea

Seda tahtsingi öelda.
Minu kõrval laual on porgandid.Kott, kus nad sees on,lubab, et porgandid on kõige odavamad prillid. Ma vist ei suhtlegi kuigi paljude inimestega, kellel prille pole.Prillid on lahedad.Kui ma 8 aastat tagasi oma esimesed prillid sain, oli küll selline tunne, et maailm pole kunagi varem( ega hiljem) olnud nii ilus koht- lehed rohelised, taevas sinine...Täna on ka taevas sinine:)
Ajaleht kirjutas, et Purtse hiiemäele tahetakse mingeid kortereid ehitada? NO MIDA???? Esiteks on see lihtsalt VÄGA loll mõte ja teiseks mulle tundub, et Purtses küll korteritest puudus ei tohiks olla, pigem nagu ülejääk ikka.Naljakas lausa.
Vaatamata kõigele olen ma vist ikka linnalaps.Seda just ei arva,et lehmal neli udarat on, aga tunne on küll selline, et paneelikad on mind rohkem kasvatanud kui suitsev korsten ja õunaaed.
Hea, et ma täna lõpukirjandit ei pidanud kirjutama, nats nõmedad teemad olid.
«Üksteisest pimesi me mööda käime...» (Marie Under) ilmselt oleks selle teema võtnud, kuigi ma pole kindel, mida ma sel juhul kirjutanud oleks. Meedia teemat polnudki seekord, see on halb, aga hea, et see minu aastal ei juhtunud:)
Enne nägin ühte pilti, mis mind nii lõbustas, nagu ammu pole midagi lõbustanud.Tore:)

Kommentaarid