Otse põhisisu juurde

Ja kõik see ülejäänu on lihtsalt Ö...

Eile jõin Mari juures veini ja mõtlesin sellest, mis võib veel tulla. See on üks Mats Traadi luuletus tegelikult, kus mingid sellised sõnad on. Mats Traat ainult jõi vist üksi seda veini ja siis mõtles.
Pärast koju jalutades olin nii õnnelik, et linnas olen, sest õhus oli selline lõhn, mis ainult linnaöös olla võib.Ma ei tea, tuleb see tolmust või millestki muust, aga selles on midagi nii köitvat ja kaasahaaravat, et valid nagu iseenesest pikema kodutee.
Võib-olla on selles lõhnas midagi sarnast sellega, kui möödud tänaval mõnest suitsetajast ja tunned korraks tema poolt tulevat suitsulõhna- selles on midagi ebapuhast, aga see teebki ta nii eriliseks. Aga see on tõesti ainult korraks, sekund kauem ja huvitavast lõhnast saab suitsuhais.Paraku küll.
Ma ei tea kui ära leierdada asju võib ,aga ma ei väsi kordamast, et öö on minu aeg....

Oioioi, nüüd on küll viimase piirini lahe. Mna ei tea, kust see tuleb,aga terve see ruum siin on nartsissilõhna täis, mis teadupärast võrdub sellega, et mina olen natuke pilves .

Hmm, siinkohal oleks vist paslik üle korrata, et kõik inimesed,kes tahavad, on teretulnud mulle nartsisse tooma. (Lisa 1. Välja arvatud need,kellelt saadud lillede peale ma närvi olen läinud mingil põhjusel) Tavasituatsioonis ma ei kurjusta lillede peale:)
Tulbid ja maikellukesed( kui neid kusagil saada peaks olema juba) ja kõik muud pujukad on ka igati oodatud, kevad ju ometi!
Ja siis veel seda, et minu toanaabril on täna sünnipäev ja ma olen tegelt natuke kade ta peale, sest ma tahaks ka olla kevadel sündinud...Aga vahet pole, tema saab nagunii kiiremini vanaks kui mina.:)

Kommentaarid