Otse põhisisu juurde

Heureka!

Teate kui hea on vahetevahel reede õhtut üksinda oma toas veeta? Mina sain eile teada. Peaks vist nii olema, et iga inimene suudab vähemalt aeg-ajalt olla nii huvitav, et tal iseendaga igav ei hakka. Teatavad abivahendid on muidugi enda lõbustamiseks lubatud. Minul olid eile olemas üldhariv tekst natsionalismist, (mida endale ette lugedes sai üle aegade inglise keelt praktiseerida) sopast nõretav naistekas,( mida lugedes sai mõtlemise täiesti välja lülitada) Tõnu Õnnepalu luuletused ( mida lugedes sai mõelda, et kõik uuema aja luuletajad ei püüagi nii hirmus modernsed olla ja see on nii hea) + minu eilne parim ost, raamat nimega "Südamemurru". Pealkiri kõlab odavalt? Las kõlab, sisu on mõnusalt huumoriga vürtsitatud ja kaasaegne, nii et kohati võib ennast suhteliselt ribadeks naerda. Laurale sobiks see raamat, ma tean:)
Eile otsustasin taaskord ära, et mina ei ole kellegi kohtumõistja ega näpuganäitaja.Endal kergem, teistel kergem. Ehk siis mind ka ei mõisteta nii väga hukka, kui mingis olukorras mõne lollusega hakkama saan. Loota ju võib.
Lisaks veel seda, et kui ma siia kunagi kirjutasin, et mulle meeldib üks poiss ja siis veel üks, siis nüüd olen ma kuidagi suutnud ära unustada, kes üks neist oli. Jumalast imelik on endal:P
Inimesed, kui teil on vaja enda kohta midagi teada saada, siis minge Tartu kaubamajja, võtke mingi asi ja kaduge sellega proovikabiini. Mul oli eile seal nii kirgastav kogemus, mis enda tundmaõppimisse puutub;)
Ja kui minu Türgis peesitav sõber seda sissekannet lugema juhtub, siis tahaks seda öelda, et suvi on veel ees;) Ja Türgi õunatee on nii hea!!!

Kommentaarid