Otse põhisisu juurde

Ilma pealkirjata

Päike läks jälle ära, kurja küll! Aga prillid sain kätte:) Ja olen juba kuulnud nii-ja naasuguseid kommentaare.Aega olen ka raisanud.Ja raha ka.Pagana Mailit, ahvatles mind raha võitma, aga ma ,näet, ei võitnudki.Vähemalt oli naljakas:DTäna hakkame kooris vist Ehalat laulma jälle.Wiiiiii!!!!! Ja siis tuleb suvi ja siis on üks asi, millest praegu veel kõva häälega ei räägita.Päris kõva häälega võib aga sellest rääkida, et täna on 5.aprill ja eile taaskord üks neid päevi, kui ma tšillisin:P Tähtveres.Ilmatari tänava olemasolust sain teada ja veel muudest põnevatest asjadest.Ja käisime Mariga natuke teiste inimeste külmkappide kallal.Ok, tegelt küll ainult ühe kallal:DTäna hommikul oli üsna omapärane õnnetunne millegipärast...Ja mis kõige olulisem.Mulle meeldivad huvitavad inimesed.Ehk siis sellised, kelle kohta ma peale mõningast tutvust endiselt aru ei saa, mis pagana tegelane see niisugune õige on.Avastamisrõõmu peab ikka jätkuma natuke;)

Kommentaarid