Otse põhisisu juurde

Täna ma olen õnnelik

No kole kohe.Ma olen millegipärast nii jubevägaõnnelik täna. Kevade pärast vist ikka, kuidas siis muidu.Ma luban, et isegi see, et ladina keeles mõned tüübid mulle närvidele käivad, ei riku mu tuju täna kuidagi.Üle ei mõtle nagu Kukk ehk arvab, mõtlen üldse üsna vähe ja sisustan oma aega selliste tegevustega nagu ristsõnade lahendamine või piparmündijäätise söömine. Laulda tahaks, ilusaid ja lihtsaid laule.Täna saab:) Ja pühapäeval ja esmaspäeval ja kolmapäeval....Ja mis veel eile juhtus? Ma sain C!!!!! Millal ma viimati nii hea hinde sain, annab ikka meenutada küll. Tegelikult oli sellest hindest rõõmustavam ehk isegi see, kuidas Laura mööda Lossi ringi kargas ja karjus...Tahaks ka.Karjuda osata ma mõtlen. Rõõmust.Uskumatu, täiesti talumatuks vist juba muutub.Tunne on selline, et olen äärest ääreni rõõmu täis.Aga ma tean, et ma pole päris täis, veel mahub.Öösel nägin Jorni unes.Ja mingit võõrast tsikki.Me tegime koos väga imelikke asju:S

Kommentaarid