Otse põhisisu juurde

Kirjanurga advendikalender - 21.aken

Kuna minu ideedepuu on endalt juba üsna palju maha raputanud, panen siia vahepeal hoopis enda puu. Poisid ja tüdrukud, minu jõuluküpress.


Üsna pooljuhuslikult saadud ja niisama lambilt ehitud, aga kokkuvõttes on ju täitsa humoorikas tuust. Üritan ennast tolerantsemaks harjutada - reeglina üle 2 erineva värvi kuljuseid puu külge ei topi, aga siin on lausa 4 erinevat värvi esindatud.

Tegelikult mulle meeldivad kõige rohkem raagus puuoksa külge pandud ehted. Ei ole Tartus ilusamat jõulukaunistust kui Pirogovi platsil raagpuude küljes olevad tavalised punased pallid. Tahaks neist siia pilti panna, aga ei tea, kust sellise saaks. Panen siis ühe teise.

Minimalismus
Seda kasekest saab endale eBayst tellida 35 dollari eest. Maitea, miks peaks vaja olema, aga näe. Saab.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Iga kord, kui ma kuulen/näen sõna "küpress" meenub mulle Voldemar Kuslapi lause Inesele "Laula mu laulu" saates, kui viimane tema laulu "Aknal" oli ära laulnud. "Braavo! Armas Ines, inglihäälega piiga, nagu nõtke küpress tuule käes ..." :D
Truffe ütles …
Väga luuleline härra Voldemarist :D