Otse põhisisu juurde

Kirjanurga advendikalender - 10.aken

Ammu enne "Frozenit" oli "Lumekuninganna" muinasjutt, millest ETV 80ndatel lastelavastuse tegi. Seda ikka aeg-ajalt näitab ja siiani on hirmus tore vaadata. Hirmus selles mõttes, et vahepeal ongi üsna hirmus, aga on ka põnev ja praegusel ajal vaadates ka naljakas.

Ülle Kaljuste näiteks on ilus ja hirmuäratav samaaegselt:


Ja röövlid on natuke hirmsad ja printsess Elsa tundus kunagi väiksena nii ilus. (Praegu pole ka kole.)

Nõunik Ulfsak oma kõrgi oleku ja humoorika lauluga võtab muidugi pool kooki vähemalt. Ma protesteerin. Ma protesteerin kõvasti. Ma protesteerin väga kõvasti!



Hoolimata neist kõigist suurepärastest kujudest oli minu lemmiktegelane ikkagi põhjapõder, kes nägi välja nagu täitsa tavaline põder. Ega tegelikult oli põdrast tegelane ju "Frozeni" filmis ka olemas ja ka seal oli ta üsna ebaharilik loom.

Kogu "Lumekuninganna" on muidugi olemas ERR-i arhiivis ja ma usun, et äkki tuleb lähiajal näiteks ETV2 pealt ka?

Kommentaarid

Mailit ütles …
Mina ei saa aga üle ega ümber tolle põhjapõdra noogutusest. Kui Arto vahest autos mulle muud kui "jaa" vastata ei taha ja toda "haiget" noogutust teeb, läheb tuju kohe heaks ... :D
Truffe ütles …
Jep, see on selle põdra juures parim osa :)