Otse põhisisu juurde

Sellest, kuidas eestlane kunagi rahul pole

Või kuidas muidu seletada seda, et Kaisale tuli eile lambist pähe, et hakkaks nüüd noortekoori jõuluoratooriumi kuulama. Nagu ikka-talvel tahan suve, suvel talve. Aga see on kontserto muidu igati lahe.Kui ma saaks valida, siis ma laulaks bassi seal, nii vahvad käigud on. Consurge ja muud säärased.
Eile ma nägin nii toredat asja.Mina ei uskunud, et tänapäeval tüdrukud enam keksu mängivad, aga Supilinnas paistab et on sellised tüdrukud. Mulle meeldis keksus alati eesti rohkem kui vene...ja opakas,sissekas, ülekas...Milline vaimustav sõnavara! Essa,tessa, kossa...No kurja küll!
Keegi hea inimene oli täna raamatukokku tagasi toonud just need raamatud, mida mul vaja on, nii et raamatukogus õppimise asemel saan nüüd minna ühikasse oma hea puutooli peale istuma ja õppima.Wish me luck, i'll need it.

Merilin on friik, just so you know...

***

Niih, vahepeal proovitud oma puisel toolil õppida.Mis juhtus? Esiteks see, et mõte läheb aina valesse kohta.Teiseks see, et ma ei saa kohati ikka mitte mõmmigi aru.Kes teab, mis toimus Saksamaal 19.sajandil, öelge mulle ka.Ja ainult Bismarcki nime nimetamisest ei piisa.
Siin kõrval on mingi vend, kes reidist inimeste profiile tšekkab, ise välja logitud muidugi. Ma teen seda ka aeg-ajalt. Tegelikult võiks mõned vahvad reidikasutajadki öelda, kui keegi peaks tahtma neid vaadates hirnumiskursusi võtta...aga see poleks vist viisakas. Reit on peaaegu sama lahe kui seebikad! Rääkides nende kahe seostest, siis omad Milagrosed ja Jose Antoniod on ka reidis täiesti olemas, aga minu lemmikud on ikkagi numbreid sisaldavad nimed nagu leenake66 ja sexygirl347. Ja muidugi pühendused: Matule, Mallule, Kessule,Räpile,Lottele,Hundule, Katale, Katule, Liisule.
Kuidas siis tundub, on lahe vää?

Kommentaarid