Otse põhisisu juurde

Kuidas ma blogi unarusse jätsin

Niisiis.Merilin tuli ükspäev Tartusse.Aga läks ära koju ka.Siis ma ühtäkki otsustasin temaga koos koju minna.Läksingi.Olin kodus mitu päeva kohe ja värki.Maallähedus ja puha . Muide linnud endiselt räuskavad sealkandis mis hirmus. Kui ma siis looduse rüpest ära olin tulnud, suutsin koristushulluks muutuda ja oma endise ühikatoa ilusti puhtaks teha, nii et korrafriigist tädil ei olnudki mingeid pretensioone. Nüüd ma elan Raatuse ühikas, kes veel ei teadnud. Kui keegi kunagi Mailiti juures on käinud, siis on ehk tuttav, sest nüüd magan mina tema voodis:P Saatus ka endiselt toimib, piisab ainult Tartusse tulekust.
Sattusin Meriliniga vabatahtlikuks, nüüd mul ongi õudselt vaba tahe. Nädalavahetusel tulge kõik laulupeole, Tartu marssi lauldakse ka:)
Mailit käis täna hommikul mu pool putru söömas.Just mentioning. Täna õhtul on loodetavasti inimesi, kes on nõus minuga Aliast mängima.Või päeval.
See pagana arvuti on liiga aeglane.

Kommentaarid