Otse põhisisu juurde

Salvador Dali

Nii, nüüd ma vist hakkan surema.Magasin öösel oma 8 tundi ära, hommik on ju ometi ilus ja päikseline,aga minul on täpselt nii nõrk tunne, et kohe kukuks kuhugi nurka.Eks ta ole.
Unenägude periood on selleks korraks vist jälle läbi, lausa igav on magada. Hommikul kui ärkasin, räägiti raadios kah ainult kassitoidust.No mida sa sellise maailmaga peale hakkad?
Ja kohe tol esimesel õhtul sa torkasid mulle silma....kahvligaaaa, kahvligaaa..Ei saa ju kõik normaalne olla, kui ma just praegu mõtlesin, kas mitte kahvel f-ga ei kirjutata...
Aga muidu ma avastasin, et Tartu lauluväljak ei olegi hilisõhtuti osse täis. Seal võib täitsa istuda ja kasvõi kinnise suuga laulupidu harrastada. Lahtise suuga on muidugi lahedam. Laulud nüüd läähevaad....Ohsaa, need punktid on nii vahvad!
Viimastel päevadel ma ausalt öelda arutan kõige enam selle üle, milline seisukoht võtta nonde võilille jullade kohta, mis õhus ringi lendavad. Iseenesest päris kenakesed teised, aga peale seda kui üks mulle suhu lendas ja teine silma, noh, ma enam ei tea.Parem kui tolm igal juhul.
Vanasti(nii umbes 6selt)ma arvasin, et kuna mu sünnipäev on suvel, peab suvi olema mu lemmikaastaaeg ja august lemmikkuu. Kellel üldse on veel tänapäeval oma lemmikkuu, tõstke käsi!
Ei tea kas ansambel Koer ka veel midagi teeb? Pole viimasel ajal kuulnudki neist midagi ega nende tegevust jälginud. Kaisa kuulab pigem Vikerraadiot öösiti, siis sealt tulevad tarkade saadete kordused, Deutsche Welle tund näiteks.
Lisainfoks seda, et ma ei ole iialgi jalgpallis Brasiilia poolt.Võitku kui tahavad. Ja siis seda,et ühe viimatise arvamuse põhjal võiksin ma 12.juunil 2010 abielluda mingi musklipedega.Häähäähää, ja mis veel juhtub?

Kommentaarid