Otse põhisisu juurde

SuuriAsjuMahutavSoolikakujulineUniseltNägusGondel

Oo, gondel, Veneetsia...ei tahagi sinna praegu, Eestis ka küllalt hea oma õhulosse ehitada ja kanaleid rajada;) Viimati rajasin kanali paar tundi tagasi makaronitaldrikusse. Ja ma mäletan ikka veel, et Panama kanal valmis 1914, selle eest sain B:)
Täiesti kummaline oli see, et kui täna varahommikul kella 4 paiku silmad kinni panin, laulsid väljas linnud.Haah. Ma mõtlen sellised tüüpilised kevadlinnud, kes tavaliselt endast päeva ajal märku annavad, mitte mingid öökullid ega värgid. Aga ma ei saa aru, mis lindude teemat ma siin aina ajan, hull ornitoloog hüppas välja kuskilt.
Vähemalt ei räägi ma ilmast.Sest tegelikult on täiesti reaalne asi, et on olemas ilmahuvilised inimesed, perekondade kaupa lausa.Vaatavad pilvi ja taevast ja ennustavad.
Eile oli kevadkarneval. Kõik, kes selleks puhuks sugu olid otsustanud vahetada, nägid üsna geniaalsed välja mu meelest. Ja üldse mulle tundub ,et eile oli üsna murranguline õhtu mu jaoks.Jälle.Viimasel ajal ma nii tihti kipun murduma, et peaks juba täitsa murtud mees olema, aga näet' täitsa elus veel ja hingitsen üsna jõudsalt. Igal juhul murrang oli eile ka.Ja see, kui öösel tundub, et on murrang, on väga hea, sest öö on ohtlik aeg, võimendab tundeid ja värki.Ja kui öösel on tunne, et on mingist asjast suva, siis on see väga hea märk Mul on üldse täitsa põnevaid märke aeg-ajalt. Teist päeva järjest tõmban endale partneri ruuni näiteks...

Midagi hakkab kohe varsti juhtuma, ma tean seda

Kommentaarid