Otse põhisisu juurde

Midagi ilusat

Nüüd on küll selline tunne, et tahaks midagi ilusat kirjutada. Ehk peaks suvalise leelotamise lõpetama ja mingi ilukirjandusliku lühivormiga katsetama? Ei saa ikka nii küsimise peale vist.
Tundub, et vaimustus on siiski osa minust. Ma vist ikka oskan seda veel.Poleks uskunudki.
Tahaks sirelipõõsasse hüpata ja lõhnast pilves olla ja siit alt päikese poole vaadata.Mõelda, et ka mina võiksin olla päike, suur või väike.Ja kui ei saa olla päike taevas, võib olla vähemalt lamp kodus(ütles kunagi mingi mees). Lamp, muidugi, on teadupärast tänapäeval mitmetähenduslik mõiste. Ühes mõttes lamp olen ma nagunii.
Oleks teises mõttes ka, oleks väga hea.Aitab, aitaaaaaaaaaaaaaaab!!!!!! No mida? Oo, jumal anna meile aega, et mõelda mõtteid, millel mõte on sees...Indeed, millal ma küll mõistusele tulen?

Kommentaarid