Otse põhisisu juurde

On mul veel midagi öelda?

Kuidagi tundub, et see blogivärk siin kisub käest ära ja jutt läheb lamedaks.Aga keda huvitab, nii kaua kui mul on lõbus kirjutada, kirjutan edasi.
Näiteks selline asi, et Postimehe horoskoop lubas mulle eilseks uusi nägusid ja mis eile õhtul juhtus? Tulidki uued näod!Hämmastav! Täna on teemaks mingi inimsuhe, keegi, keda mu tuttavad peavad võõrkehaks...no tekitab mõningaid mõtteid,aga see oleks ilmvõimatu ju! Mkmm, see ei saa olla see, mis ta olla võiks. Tegelikult oleks isegi rohkem kui üks variant ju...I believe in angels, something good in everything i see... Muide Wilde raamatupoes on "Pollyanna" järg müügil soodukaga, mingi 35 eeku vist.Ma olen vist 3 korda seda juba vaatamas käinud seal.Nagu ahvatlevad mind ka Krossi "Keisri hull" ja Hirami "Mõru maik"....Niu.
Lähtudes inimnägemise teravusest võiksin ma olla ka näiteks kõige paremini kaunistatud pühademuna....selline auhind on kusjuures täiesti olemas ja seda antakse välja mitte munade eneste, vaid inimeste hulgas!
Hommiku kummalise alguse garanteeris see, et Mailit helistas mulle kell 6.51. Eeldusel, et ta ise oli sel hetkel veel Türgis, mis asub Eestist kõvasti ida pool, oli seal kell veel vähem...varane äratus?
Ma vaatan, et Mailit üldse harrastab mulle varahommikuti helistamist.Ainult ma pole kindel, kas tasub meenutada, mis kõik järgnes sellele, kui ta mulle ühel teisipäeva hommikul kella 8 ajal helistas...midagi halba ju tegelikult polnudki.
Täiesti tegus päev on olnud selle poolest, et kolasin netis ringi ja tegin järelduse, et ma olen siiski päris vaadatav tütarlaps:) Kuigi mul pole isegi peeglit oma toas.

Kommentaarid