Otse põhisisu juurde

#463

Eile jõudis minu akadeemiline karjäär kõrgpunkti. Lõpuks sain teada, mis Lossi garderoobitädi nimi on. : )

Kommentaarid

lispet ütles …
Aga andmekaitsekaalutlustel sa seda siin ei avalda?
Truffe ütles …
Aa, selle variandi peale ma ei tulnudki, aga kui sa nii ütled, siis seda ka.:P
Anonüümne ütles …
Ta nimi on nt. Elviira. Või siis Õie. Või Henrietta :P

Müümitröll
Truffe ütles …
Ei ole ükski neist, aga piirkond on sul õige ma ütleks:P
Anonüümne ütles …
Helmi?või Milvi?Pärja?

M.
Truffe ütles …
Veel lähemal. Milvi on minu jaoks eriti sarnane selle nimega kuidagi..
lispet ütles …
Kas Henrietta ja Õie on samas piirkonnas? :D
Truffe ütles …
Mis sa nüüd mõtledki sellega? Et kas Henrietta ja Õie on omavahel samas piirkonnas. Ei ole mu meelest.
Aga mis tädi nimesse puutub, siis see on Õiega samast kategooriast küll ma ütleks.
lispet ütles …
Ma mõtlesin seda, et kui müümitröll pakkus õiet ja henriettat, siis sa ütlesid, et ei ükski aga piirkond on õige. Ma sis mõtsin, et Õie ja Henrietta ei ole ei päritolult ega häälikuliselt koostiselt samas piirkonnas :P
Anonüümne ütles …
Aino?

M.
Truffe ütles …
Aino on ka väga hea pakkumine, aga pole õige.
Peris naljakaks läheb juba see värk:P
Truffe ütles …
Parim pakkumine seni.
meRilin K ütles …
Haah! äkki on siis Helve või Elve?
Truffe ütles …
Helju oli lähemal.
meRilin K ütles …
oeh, hommikul tuli üks hea nimi pähe, aga nüüd enam ei mäleta..
ot, Helle? või Maire?