Otse põhisisu juurde

Siga lendab

Kas ma oleks uskunud, et sellisest asjast kirjutan? Noh, igal juhul kirjutan. See koomiks, mida lugesin (Questionable Content), sai juba eelmisel nädalal lõpuni loetud. Ok, mitte lõpuni otseselt, aga nüüd saab ühe jupi päevas ainult lugeda ja see pole see. Kes ütleb, kust veel leiaks mõne ägeda koomiksi, mida lugeda? Sellise, kus on inimesed tegelasteks. Mingid tulnukad ja ebamaised sündmused väga ei huvita. Huumor ja suhtedraama peab ikka olema :)

Kommentaarid

Truffe ütles …
Nad tänavad! Tegelaskond tundub üsna intrigeeriv igal juhul :)
Roland ütles …
Parimad koomiksid on Hagar Hirmus ja Kosmose mutid. Aga noh Miki Hiir on üle prahi. Küsi ükskõik, millise 10-aastase käest, kes praeguseks on üle 20ne aasta vana :)
Truffe ütles …
Kosmosemuttide osas nõus.
Roland ütles …
Mul on hea põhjendus ka, miks ma Hagar Hirmuse näiteks tõin.
Truffe ütles …
Sa tahad selle põhjuse ka teistele teatavaks teha ma saan aru? ;)
Roland ütles …
Antud koomiks, mille postitasid on suhteliselt feminislik või pole? Samas, Hagar Hirmus on šovinistlik, samas ta näitab meeste halba külge - laiskus.
Truffe ütles …
Feminismitondi osas võib-olla pole päris nõus, aga huvitav tähelepanek sellegipoolest.
Roland ütles …
Kas "eitamine" oli see esimene faas? :)

Aga mida Garfieldist arvad?
Truffe ütles …
Esimene (ja tihtipeale ka viimane) faas on "kõik on suhteline".

Garfield on kahtlemata minu lemmik koomiksikasside osas. Teisalt muid koomiksikasse ei tule ka meelde. Garfieldi peremees meeldib vist rohkem veel kui Garfield ise tegelt. Samas olen multikat vist rohkem näinud kui koomiksit.
Roland ütles …
Koomiksi-kassid nagu Sylvester ja Tom pole eriti kuulsad?:)

Garfieldi peremees pole just teada olevalt suur naiste lemmik. Miks ta meeldib?
Truffe ütles …
Nägupidi on tuttavad need muud kassid, aga ei tule kohe pähe, kui koomiksikassidest räägitakse.

Garfieldi omaniku tegemistega pole ma tegelikult kuigivõrd kursis, sellest võib-olla ka see sookaaslastest erinev arvamus. Aga võib-olla millestki muust tulenevalt. Üldiselt ta tundub sihuke suht lamp sell, kellel võiksid püksisääred käies õõtsuda. Näiteks.
Roland ütles …
No Tomi ja Jerry koomiksit olen kunagi ammu-ammu isegi ostnud.

Nägupidi on tuttavad need muud kassid, aga ei tule kohe pähe, kui koomiksikassidest räägitakse.

Western Publications produced a comic book about Tweety and Sylvester entitled Tweety and Sylvester first in Dell Comics Four Color series #406, 489, and 524, then in their own title from Dell Comics (#4-37, 1954–62), then later from Gold Key Comics (#1-102, 1963–72). In a Garfield cartoon, he made a cameo by sending Rosalina (Garfield) a love letter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sylvester_(Looney_Tunes)

Garfieldi omaniku osas oled ilmselt natuke minu arvates mööda pannud, aga kus? :)
Truffe ütles …
Aa, Sylvester käis koos Tweetyga...Tweety on natuke tuttavam.