Otse põhisisu juurde

Naer

Eile käisin Türil esimest korda elus.Vist natuke külmetasin ikkagi seal, veits imelik on olla.Tahaks praegu kusa´gil diivani peal teki all lebotada,teed juua ja telekast mõttetuid asju vaadata."Kes tahab saada miljonäriks" vist hakkab varsti...njaah.
Õues vist paistis päike isegi mingi hetk, praegu ka.
Miks inimesed naeravad? Võib-olla ma sain valesti aru, aga mul on tunne, et olen nüüdseks kohanud inimest, kelle üheks naermise põhjuseks on häbelikkus. Nii armas.Aga muidu ma mõtlesin, et tooks siin ära mõningad naerutüübid...
hobusenaer
naer läbi pisarate
naer pisarateni
kõõksuv naer
hääletu-meeletu naer( suu nii laiali,et hääl ei tule välja)
tagasihoitud naer turtsatustega( väga kasulik, endorfiin laskub verre)
teeseldud naer
kõdinaer (ehk siis see, kuidas inimesed naeravad, kui keegi neid kõditab)
näkkunaer( ei pea olema alati halvasti mõeldud)
naer,mis muutub nutuks( mitte et kurvaks muutuks, aga lihtsalt on mõnikord nii)
võrgutav naer
kinnise suuga naer
öönaer( kui on ülemeelik tuju või midagi)
teleka ees teostatav naer( nt"Sõpru vaadates" või mingit lolli komöödiat)
naer mõttes (näiteks kui on mingi film, sa saad aru ,et on naljakas, aga millegipärast ei naera ikkagi)
igavene naer(kui on mingi loll olukord, mis toimus juba ammu, aga ka aastaid hiljem ajab veel naerma)
õudusfilmi naer
viimasena naerdud naer(pidi väidetavalt parem olema)
Leidsin mingi lolli saidi, kus saab endale hea saare välja valida ja selle ära osta. Nii et mul oleks nüüd 3 miljonit naela vaja....:P http://www.privateislandsonline.com/

Kommentaarid