Otse põhisisu juurde

Eesti Laul 2009-2014

Kuuldavasti on Eesti Laulu konkurss muuhulgas ellu kutsutud selleks, et oleks üldse rohkem Eesti laule. Miks ma siis ei võiks teha ühe tabeli nendest lauludest, mis juba on olnud.

Laulud on aastatest 2009-2014. Selle aasta omi ei hakanud panema, need alles olid ja on veel meeles küll. Varasemaid lugusid on aga hea meelde tuletada. Neid laule ka ei pannud, mis on võitjateks tulnud.

20. Elmayonesa "Kes ei tantsi, on politsei" (7.koht 2011.aastal) - See laul pole minu lemmikuid ega midagi, aga see pealkiri on piisavalt lamp, et vähemalt tabelisse pääseda.

19. Rolf Junior - Freedom (8.koht 2009.aastal) - See laul on siin sellepärast, et on tõeline eurovisioonihümn.

18. Winny Puhh - Meiecundi mees üks Korsakov läks eile Lätti (3.koht 2013.aastal) - See on selline laul (ja selline bänd), mis mulle teoorias meeldib. Praktikas on ehk teisiti.

17. Grete Paia - Päästke noored hinged (2.koht 2013.aastal) - Raadiost kuulata pole viga.

16. Mimicry - Destination (poofinaali 6. 2012.aastal) - Piisavalt oma rea ajamine, et saada 16.koht.

15. Kõrsikud - Suuda öelda ei (4.koht 2013.aastal) - See oli vist Kõrsikute esimene tulemine. Armas kahtlemata.

14. Rolf Junior - Maagiline päev (3.koht 2010.aastal) - Ma päriselt ei oska seletada seda.

13. Miamee - Fearful hearts (poolfinalist 2014) - Mulle meeldib, hea ja rahulik. Kujutan mõnesid situatsioone meelde, kus see mulle veel rohkem meeldiks.

12. Köök ja Kaire Vilgats - Üürnik (9.koht 2009.aastal) -  Humoorikas dialoog.

11. Liisi Koikson & Söörömöö - Üle vee (5.koht 2013.aastal) - Mõned Liisi Koiksoni laulud on paremad, aga see on ka täitsa kena.

10. Marten Kuningas ja Mahavok - Oota mind veel (5.koht 2010.aastal) - Mahavokilik kena laul ja mulle täitsa meeldib. Ainult laulja mõjub natuke nagu iseenda paroodia. (Ma pole veel aru saanud, kas see on hea või halb.)

9. MID - Smile (7.koht 2011.aastal) - Lihtne ja lõbus, stiilsed poisid, ei jää hätta kaamera ees ega taga. Laulja kõlab natuke nagu Dave Gahan.

8. Ans Andur - Lapsed ja lennukid (poolfinaali 9. 2011.aastal) - See on selline laul, mida võiks laulda selline ansambel, kes oli näiteks Genialistide soojendusbänd kunagi. Aga kas Ans Andur mitte polnudki ühel korral Genekate soojendaja? Oli vist küll. Igal juhul see on vahva laul!

7.  Chalice & Maagiline Kuues - Nelikümmend (7.koht 2009.aastal) - Taustamuusika ajab natuke juhtmeks, sõnad on mõttekad nagu ikka. Lühidalt: ma muhelen, sellest piisab.

6. Lenna - Mina jään (2.koht 2012.aastal) - See laul oli mul isegi pülga peal ja puha. Olin unustanud, et see ka Eesti Laulul oli. See on vist hea märk. Selliseid ballaade on kah vaja.

5. Outloudz - I wanna meet Bob Dylan (2.koht 2011.aastal) - Outloudzil on veel mitu laulu, mis mulle meeldivad, aga see oli esimene.

4. Super Hot Cosmos Blues Band - Maybe-maybe (2.koht 2014.aastal) - Neil on ka veel mõned laulud, mis on päris lahedad tundunud. Ja bändi nimi mulle meeldib.

3. Tenfold Rabbit - Oblivion (3.koht 2012.aastal) - Meelolu (või on see õhustik?) meeldib mulle siin kõige rohkem.

2. Lenna - Rapunzel (2.koht 2010.aastal) - See võiks olla ka esimene. Ühtlasi on see üks Lenna parimaid laule.

1. Orelipoiss - Valss (3.koht 2011.aastal) - Ilusarmashea. Diip ka veel lisaks kõigele.

Kommentaarid