Otse põhisisu juurde

Seebilaine

Jätkates sarjade(või kui lubate siis seebi) lainel, siis ükspäev, kui ma Allyt vaatasin, mõtlesin, et kui Laura oleks mingi tegelane sealt, siis ta ilmselt olekski Ally. Ühiseid jooni on rohkem kui üks. Kes mõistab, see mõistab. Ja siis, kui ma natuke edasi mõtlesin, siis tuli pähe, et Merilin oleks Elaine, sest ma juba ammu olen tahtnud talle öelda, et kuule sa oled nagu ...., kui ta järjekordselt mõne kummalise ostu teeb(viimatine näide ehk imepisikesed "sokid", mis ainult päkaosa enam-vähem katavad), aga pole õiget nime pähe tulnud. Elaine on muidugist ostmisest sammukese kaugemal ja leiutab neid kummalisi asju (face bra, vibreeriv rinnahoidja jm), aga sarnasus on olemas tuleb tunnistada.
Mnjah, mina vist oleksin Nell (tahaks alati Nelle kirjutada). Ei, mitte juuste pärast, mul POLE ju ISEGI LOKKE. Hahaa, milline huumor.
Ja nüüd ma iseenese julgusest panen ühe pildi siia postituse juurde ja loodan, et mind ära ei sööda. Mosaiike on vahva teha lihtsalt. See ärasöömine on tegelikult üldse üks teema. Orksi ma ka näiteks ei julge eriti selliseid pilte panna, kus keegi teine peal on, sest mõtlen, et äkki too teine arvab, et ta on seal pildi peal mingi kole ja siis ripub avalikult niimoodi üleval tema arust kole pilt. Raske jah. On juuli keskpaik ja ma ei tunnista, et mul on igav.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Ehk ma olen pisut egotsentriline, kuid kas sulle tuleb pähe ka,kes mina võiks seebitegelastest olla?
Truffe ütles …
"Seksi ja linna" Charlotte näiteks?
Anonüümne ütles …
Wee, ma olen pea(napakas)osatäitja.
Aga mis need sarnasused siis ikka täpselt on? Paluks nimekirja.

Laura