Otse põhisisu juurde

Värvid - Madeleine

Rootsi printsess, 32-aastane, ise noorim laps ja Rootsi kuningapere hetkel noorima liikme üks autoritest (tema tütar printsess Leonore on kolmekuune umbes). Ülikoolis õppinud (kunsti)ajalugu ja etnoloogiat näiteks.

Ma ei tea, kuidas nüüd on, aga vanasti figureeris ta tihti tabelites teemal Best looking royals. Praegu on teda muidugi üldse vähem näha, sest ta elab ja töötab New Yorkis.

 Ühtlasi on tegemist minu pikaleveninud pildiseeriate viimase (üsna lühikese) postitusega.

Kolmandal on merekarpidele vihjeid.
Esimene on ilusat värvi roheline
2.kleit on muidugi nagu pilveke. Viimane mulle ka meeldib.
2. on ehtne printsessikas, aga 4.vist on minu lemmik.
1. on ausalt öelda nagu uhke öösärk natuke.
Aasta 2013, disainer Valentino. Mulle meeldib.
Vaatasin soome pealt neid pulmi ka. Kaunis oli (või oli minu enda meeleolu ilu nägemist soosiv). Madeleine'i abikaasa Christopher muide ei ole prints (nagu on Victoria abikaasa Daniel). Selleks, et ametlikult olla Rootsi kuningapere liige, peaks tal olema Rootsi kodakondsus ning siis tuleks täita ka mitmesuguseid (esindus)kohustusi. Tema ametlik nimetamise viis õukonnas on härra Christopher O'Neill, ta on USA ning Suurbritannia kodanik ja jätkab eraisikuna oma ärilisi tegevusi (mida prints Daniel näiteks enam teha ei saa). Kui nüüd keegi veel ütleks, keda härra O'Neill mulle meenutab.

That's all folks!

Kommentaarid