Otse põhisisu juurde

Kallis kirjanurk!

Minu elus on suur probleem. Värvid lihtsalt ei sobi. Noh, vaata, kui Msni minna, siis see leht, kus on kõik kontaktid onju, seal saab ju ise valida, et mis värvi tahad, et see leht oleks. Proovisin mitut ilusat värvi, aga mitte ükski ei sobi nende nupukeste värviga, mis iga kontakti ees on. Mingi sarnane roheline ilmselt sobiks, aga see ei ole kuigi ilus roheline. Siis ma mõtlesingi, et võiks nii ka olla, et saaks nupukeste värvi muuta. Aga praegu ei ole ja karjub lausa silmas iga kord, kui vaatan, sest ma ikkagi panin endale ilusa taustavärvi, mis selle nupurohelisega ei sobi.
Ja siis. Iga kontakti aknasse saab ju ka panna erineva värvi taustaks. Nooh, panin siis omaarust selliseid, mis iga inimest võiks iseloomustada ja õige pea ilmus uus häda: üliharva juhtub, et kokku sobivad nii taustavärv, minu profiilipilt kui ka kontakti profiilipilt. Siis nagu peakski nii panema, et taustavärvi panen selle järgi, milline pilt kontaktil parajasti on ja siis tausta järgi valin ka endale profiilipildi. Ja siis kui räägin järgmisega, siis muudan jälle ümber. Aga mis siis saab, kui mitme inimesega korraga räägin ja neil on täiesti erinevates värvides profiilipildid?
Ohh, raskeid probleeme veeretab elu meie ette...

Kommentaarid

Mailit ütles …
Mul oli ükspäev probleem samasse kanti... Tegin arvutis ilusa kollaaži,et see siis oma blogisse üles riputada... Nii palju nägin vaeva ja siis selgus,et sellise suurusega pilti ei saagi sinna üles panna. Aga kui ta väiksemas formaadis on,ei anna see sama efekti. Siis vist jääbki ainuke variant (mida ma veel proovinud pole), et pilt kuhugi mujale üles riputada ja siis blogisse link panna. Aga suht juramine ju sedasi. :(
meRilin K ütles …
oot, maimäleta, kas WLM seda laseb teha, et ta kuvaks selle nupukese asemel hoopis kontakti profiilipilti.. linuxis aMSN igtahes laseb seda teha, võibolla kisub see pildi pisut liiga kirjuks, aga minu meelest on see küll palju lõbusam kui mingid kahtlased rohelised mehikesed..