Otse põhisisu juurde

Päeva lause ja muu

Ükskord ma ostsin endale 25 krooni eest raamatu. Päris vaimukas raaamat on.

Mehed, kes oskavad tantsida, ei ole üldse mingi väljakutse. Samuti nagu mehed, kes oma tunnetest räägivad, ema sünnipäeva meeles peavad ja hästi laulda oskavad. Ei, sellised mulle ei sobi. Neid ei saa enam kuidagi ümber kasvatada, neid pole vaja muuta, nendega ei saa tülitseda, neid ei saa põlastada, eesmärgiga oma eneseteadvust turgutada. Mul oleks väga, väga igav, kui mul oleks selline mees, millisest ma unistan.
I. von Kürthy. Südamemurru.
Ma pole selle tegelasega siin küll nõus mõnes osas, aga huvitav mõte tal.

"Six Feet Under" vaatasin eile jällegi, seal oli üks järgmine lause(pereema suust sedapuhku): I guess we all want to be loved. It's hard to say no to that no matter who it's coming from.





Kommentaarid