Otse põhisisu juurde

Roheline

Lõpuks sain aru, miks mul viimastel päevadel kogu aeg palav on olnud, olen lihtsalt valel ajal õues käinud. Täna varahommikul umbes kell 3 oli õhk nii värske ja hea. Tulin filmiõhtult, kaks filmi vaatasime ära, viimane neist oli hispaania keeles. Kuna ma ei valda rohem hispaania keelt kui seebikate leksikon, st nunca, assessina, te quiero jms kulunud väljendid, siis ega suurt aru ei saanud.St sellest,mida nad seal rääkisid.aga ilma selletagi oli nii paganamatki lahe. Ainult sellest naisest mul oli kahju, kes üritas ennast kolm korda ära tappa, aga ei läinud õnneks. Aa, ja kui ma mõne võõramaakeelse sõna siin enne valesti kirjutasin, siis andku hispaania keele fännid andeks.

Toomel oli eile üks naljakas mees.Esiteks olid ta püksid minu silmade jaoks liiga nilbed(ja mitte ainult sellepärast, et tal püksilukk lahti oli), teiseks ajas ta väga imelikku juttu. Oma kogemustest noorte tüdrukutega, kuidas need ikka punastavad ja värki. Aga viisakas oli vähemalt, enne kui oma lugudega pihta hakkas, küsis kuidas meil tuju on, sest täiskuu pidada inimesi pahuramaks muutma.No haahaa, igal juhul mina naersin küll vahepeal üsna avalikult.

Ahjaa,Hansapäevade avamine oli ka eile, suht imeliku mulje jättis.Ja praegu ka on nii palju inimesi...hea et ma eelmisel aastal sel ajal siin polnd.

Kommentaarid