Otse põhisisu juurde

Gaudeamusest ikka ka

Kuigi see üritus juba ammugi läbi on, sai ta eilsega alles päris lõplikult läbi. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Mida see laulupidu mulle andis? Esiteks olgu suurelt ja rasvaselt välja toodud et minust sai neeger!
Aga seda muidugi alles peale seda, kui olin kõikvõimalikest kohtadest(ja eriti näost) täiesti punaseks läinud. Päikesekreemilaadungid, mis kulusid, olid aga vist ikkagi seda väärt, sest hetkeseisuga ma kusagilt veel ei kooru.
Teiseks sai korralikult vara üles tõustud mitu päeva järjest, minu puhul täitsa haruldane.Kolmandaks sai iga söögikorra ajal endale refreshereid võtta, oo seda sidrunihõngu. Ja neljandaks sai nalja, mina irvitasin nagu lollakas, enam ei mäleta mille üle vaid. Igal juhul Laura oma Leedu meest kätte ei saanud ja Leetu ära ei läinud.
Nii tahaks siia alla refresheri pilti panna, aga pole võtta...
Seapea pandi kotti

Kommentaarid