Otse põhisisu juurde

...

Kuigi mul oli aina tunne,et midagi läheb pekki ja blabla, siis lõpuks ei sadanud isegi vihma ja kontserto oli ka täitsa kuulatav.Kuigi mõningaid lugusid, mida ma väga ei ootasin, ei tulnudki.Njah. Aga Ursula laulja meenutas mulle Laurat.Et kõik ikka teaksid.Ilmselt on ta ka Ambur.Aga Amburid mulle tegelt täitsa hästi meeldivad.
Tahaks suuri sõnu teha nähtu ja kuuldu kohta,aga ei oska nagu. Kes kohal oli, nägi-kuulis ise ja teisi võib-olla ei huvitagi. Tegelikult ma lootsin seal rohkem tuttavaid nägusid näha, aga eks ole ju suvi ka ja kõik on kusagil laiali. Mi tuletab mulle meelde, et ma VIHKAN, kui mind taga aetakse, kui keegi mulle ütleb ,mida ma tegema ja kuhu minema pean.Just.
Inimesed tahavad mu sünnipäevale tulla, paistab.Mina ei ole suurem asi organiseerija ja võib-olla on see öeldu siin praegu liiast, aga ma ütleks ikka, et tulge kui tahate, ma välja ei viska. Mul pole nii palju jõudugi. Khmm, see smail vist ei sobinud siia.
Koer tunneb koera, mul on tunne, et ma ka olen ühe järjekordse koera ära tundnud. Haistmine on hea, noorte koerade värk

Kommentaarid