Otse põhisisu juurde

Top 15 parimad lauluavangud: III- laisk ehk mõnus kategooria

Sellised avangud, mis kõlavad laisalt või mida on muidu mõõõõnus kuulata. Vähe hägune kategooria vist. Ma ise saan aru küll.

15. Modjo - What I mean (20 sekundit avangut umbes)
Plusspunktid, kui mäletad (tead) sellist laulu. 

14. Richard Hawley - Baby you're my light (17)
See oli mul näiteks äratuse helinaks mõned head aastad tagasi, selline hea rahulik.

13. Jose Gonzalez - Heartbeats (21)
Kui luuleliselt öelda siis ainult natuke valjem kui vaikus.

12. Brooke Waggoner - Fresh pair of eyes (76)
Terve minut läheb aega, enne kui laulma hakkab, lahe. 

11. The Chemistry Set - Into the Light (27)
Mul nii tuleb mingi päikesest valgustatud tuba silme ette seda kuuldes. 

10. Cigarettes after Sex - K. (42)

9. The XX - Crystalised (33)
The XX on selline bänd, mille ükskõik millist laulu kuuldes tahaks iga natukese aja tagant kulme kergitada ja öelda oh yes. (Mul oli suur kiusatus panna siia pala nimega "Intro", kuni aru sain, et see  ongi üks suur sõnadeta avang.)

8. Best B4 - Ma armastan luuserit (47)
Eesti kullafond (soome lauluga). 

7. Vaiko Eplik - Lauludest ja muust (28)
Kohe selline mahlane klaveriavang. 

6. Travis - Re-offender (22)
No kas ei kõla mõnusalt?

5. Jääboiler - Patune mõte (15)
Mu meelest see algus kõlab täpselt nagu patune mõte (ja mitte üldse nagu patune pool). 


4. Röyksopp ft Lykke Li - Miss it so much (43)
Hea pikk algus. Kui see oleks liftimuusika, käiks liftis tihemini. 

3. Vaiko Eplik ja Eliit - Armastus päästab maailma (33)
Ma parem ei hakka.


2. Gorillaz - On Melancholy Hill (39)
See oli mul hea mitu aastat telefonihelinaks. 

1. Stereophonics - Maybe Tomorrow (23)
Kõige laisema kõlaga laul, mida ma tean. 

Kommentaarid