Otse põhisisu juurde

# 798

Kuna täna on nähtavasti väga eriline kuupäev, ei saa ka Truffe kirjanurgas sulg lauasahtlis vedeleda. Aga. Selle kuupäevaga seoses mõtlesin just eile õhtul, et tegelikkuses oli ju eile lahe daatum 20.12.2012, aga sellele ei pööranud keegi üldse tähelepanu, sest kõik ootasid juba tänast maailmalõppu. Nüüd läks ilus kuupäev mööda ja enam ei tulegi. Oh well.

Mina ei teinud midagi erilist. Ei, siiski, palju jäätist sõin korraga ära. Ja oma uued okularid sain kätte (või klaassilmad, kui rootsi keelest lähtuda). Oo, ja rootsi keelest rääkides, sealt sai ka nänni. Veel üks tunnistus. Aga tänu uutele prillidele on mul nüüd avatum maailmavaade. Eelmistel olid suht laiad sangad, nii et külje pealt väga välja ei näinud, nüüd on sihukesed tavalised väiksed sangad.

Aga millest ma tegelikult tahtsin kirjutada, oli see, et käisin ühel päeval väljasõidul ja nägin seal väga väikeste vahedega kahte sellist inimest, kelle puhul ma teises võistkonnas mängides mingeid huvitavaid mõtteid mõtleksin. Oli arusaadav mõte? Lahedad neidised noh.

Millegipärast tundub praegu kirjutatava jutu stiil väga sarnane selle blogi algusaegadele. Mis ei ole iseenesest halb, lihtsalt mõtlesin, et ma enam niimoodi ei kirjuta. Üldse on napisõnaline aasta olnud siin. Nii napisõnalist polegi varem olnud. Aga varsti tuleb selleaastane vagunisaatja, näis, mis ta seekord toob.

Kommentaarid