Otse põhisisu juurde

Ilma piideta kammid on vähem valusad

Läksin mina, niisiis, poodi. Ja mis ma sealt kõik ära vedasin. Ma ütleksin, et kodused naised peaksid mulle selle eest oma esmasündinud andma, aga neid ja ennast teades pole neil kedagi anda ega minul tahtmist võtta.
Igal juhul. Seisin järjekorras ja mida ma näen- paar inimest minust eespool on mingi naine, kes paneb kaubalindile sellise suure pruuni ümmarguse...eem...asja. Mina esimese hooga mõtlesin, et näe, karude päid on hakatud karudest lahus ka müüma. Mängukarude, ma mõtlen (lihtsalt igaks juhuks, kui kellelgi päriskarude peale mõte läks, sest nii võib ka juhtuda). Jäin siis seda pruuni palli vahtima, ise püüdsin mitte naerda, aga natukene ikka nagu muigama ajas. Ühtäkki paistis mingi nokalaadne moodustis asja esiküljel. Seega nüüd mõtlen, kas tegemist oli öökulli või öökulli peaga. Et kas on äkki hakatud lindude päid müüma.

Kommentaarid