Otse põhisisu juurde

Nokamütsid on koledad

Isegi ilusmeeste päid kattes.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Vastandlaused võiksid olla: "Prillid on ilusad. Isegi rullnokkade silmi kattes." Ma ei tea...vanasti sulle ju meeldisid prillid... :D
Anonüümne ütles …
Kuule, ma arvan, et mul on praegu esimest korda elus võimalus sulle öelda, et su tekstis on üks kirjaviga:P (kui see nüüd just taotluslik polnud...)
T.
Truffe ütles …
Prillid mulle väga meeldivad endiselt.

Kirjaviga? Kas tegelt on nokkmütsid mitte nokamütsid? Muud ei oska pakkuda, mis viga võiks olla.
Anonüümne ütles …
Nokkmütsid jah, nii on mulle meie lugupeetud õpetajate jutust meelde jäänud ja netisõnastik toetab ka. Mitte et ma nüüd tüli norida oleks tahtnud või midagi...:)
T.
Truffe ütles …
Siiani nuputan, kumb kahest võimalikust T-st sa olla võid...kuivõrd sa räägid MEIE lugupeetud õpetajatest, siis eeldan, et oleme samas koolis käinud?
Anonüümne ütles …
Ajee, nii põnev, et suutsin elevust tekitada:D
T.
PS. Peaks endale originaalsema nime võtma.