Otse põhisisu juurde

Nipet-näpet

  • Kui kuhugi konkreetsesse paika jõuda ei ürita, on ka Annelinnas võimatu ära eksida.
  • Sattusin ühe suure kivimaja juurde ja olin kohe veendunud, et see peab olema krematoorium. See, et katusel moodne korsten suitses, ainult kinnitas mõtet. Nagu maja esiküljele jõudes selgus, oli tegemist hoopis ühe kõrgemat sorti õppeasutusega.
  • Tutimütsidega noormeestele sobib Kelluke purkipanduna.
  • Unes nägin seda, kuidas olin poes ja mind relvaga sihiti. See tekk on ikka liiga soe ma ütlen. Vähemalt õnnestus end tahtega üles äratada täna.
  • Aknatagune kuri tuul oli õues palju sõbralikum. Salakaval kevadtuul juba kohal?
  • Alati kui telekast(või arvutist) "Bridget Jones" tuleb, tekib mul tahtmine kõiki Colin Firthi filme vaadata. Tema ilmselt ongi päris inglise härrasmees, ükskõik millist mr Darcyt ta parajasti mängib. (Kas peaks ülakomasid olema kusagil eelneva jutu sees? Need konkreetsed nimed ajavad natuke segadusse, tuleb tõdeda.)
  • Ikka veel meeldib Märt Avandi. Mitte et ma teda kunagi (teatri)laval näinud oleks. Selle viimase teokssaamist ei paneks muidugi sugugi pahaks, päris teretulnud oleks säärane juhtum lausa.
  • Isegi siirad kaunishinged võivad kohati häirivaks muutuda, mis on iseenesest halb, sest nende jaoks on see ainus viis olla.
  • Ja lõpetuseks ei saa kuidagi ütlemata jätta, et kell 6 õhtul on õues jumalast valge. No ütle, Vello, kas on veel paremat asja?

Kommentaarid