Otse põhisisu juurde

Mis on kõige ilusam?

Vihmapiserdatud ämblikuvõrk

Edetabelis "Asutus, mille töötajaid ma väljaspool nende töökohta kõige rohkem näen" on endise Raatuse Comarketi asemel juhtima asunud Tartu Linnaraamatukogu. Varem mulle tundus, et terve see seltskond elab Supilinnas, nüüd näivad kõik Annelinna kolinud olevat.

Kommentaarid

lispet ütles …
Äkki nad käivad Annelinnas poes
Truffe ütles …
Hmm, einoh, võimalik, a üks konkreetne kindlalt elab siin, teda ma nägin prügikotiga ühest majast väljumas.
meRilin K ütles …
no, aga võibolla ta aitas lihtsalt kellelgi prügi välja viia;)
Truffe ütles …
Jaa, muide täiesti variant. Ma kunagi arvasin ka, et Mailit elab Nõva tänaval, aga ka tema aitas kellelgi prügi välja viia, kui ma teda prügikotiga nägin.
Mailit ütles …
:) ma mäletan ka,et sa mõtlesid minust siis kui orkuti-Mailitist :D