Otse põhisisu juurde

Kuninglikud vaated 2015

See on midagi minu (ja kui soovid, siis ka sinu) sisemisele harakale. Kuna üks lehekülg tegi väga põhjalikke kokkuvõtteid kuninglike naiste 2015.aasta rõivastumisest*, siis oli lihtne sealt mu jaoks silmapaistvad tualetid välja korjata. Silmapaistjad saavad nüüd pärjatud. Sest see on väga oluline (ütle, et sina ei tee inimeste kohta järeldusi selle põhjal, mis neil seljas on).

Parim pükskostüüm
See on Hispaania kuninganna.
Must pükskostüüm on power suit.

Parim lihtsalt kostüüm
See on Taani kuninganna ilusat värvi
kostüümis, mille jakk on väga kauni lõikega.

Parim printsessikas
On ju.

Parim roosas
Taani kroonprintsess Mary.

Parim punases
See kleidiga on Belgia kuninganna ja
mulle väga meeldivad sihukese
lõikega kleidid.

Parim valges
Elizabeth II  noorima poja
abikaasa Sophie.

Parim lillas
(sest lilla kui minu lemmik olgu alati esindatud)

Maitea, on ta nüüd lilla või roosa, aga istub ju hästi!
Pildilolija on Hollandi kuninganna.

Parim rohelises
Julge. Lõbus.

Parim mustas
 Must saab olla ka mittedramaatiline.

Parim saadik
Hollandi kuninganna kandis riigivisiidil Hiinas
ilmselgelt Van Goghist inspireeritud kleiti.

Parim mantel
Norra kroonprintsess elegantses mantlikeses.

Parim lapseootajate kategoorias
Rootsi printsess Madeleine paar päeva enne poja sündi.
Mees on see tema mees.


Parim sädeleja
Rootsi kroonprintsess Victoria ühes oma sädelevatest
kleitidest. Neid oli tal aasta jooksul vähemalt kolm
ja kõigis õnnestus tal välja näha absoluutselt
palju parem kui mõni juudi jõulupuu.

Parim Nobelitelt
(sest siin rootslased tagasi ei hoia)
Ka hall on värv.

Parim julgeja
Maitea, tundub kuidagi julge. Meenutab jazzi-ajastut
(mis on täitsa sobiv, sest tegemist oli USA visiidiga).

Parim suhtlus tikanditega
Kingad ja kindad on ka ägedat värvi.


Parim koostöö lilledega
See on Elizabeth II lapselaps printsess Beatrice.
Siin ma vist pole veel öelnud, et pikkade varrukatega
kleidid mulle meeldivad.

Parim tore lihtne kleit
Seda ma tahaksin päriselt endale. Nii lahedad varrukad ja ilus värv ja muidu
hea lõige.

* rõivastumine võiks ju tähendada ka r(R?)õivaks muutumist, mis omakorda võiks tähendada ka abiellumist mõne Rõiva-nimelise isikuga või Rõiva-nimelise isiku moodi käituma hakkamist

Kommentaarid