Otse põhisisu juurde

Kuninglik küsimustik, osa 5 (see viimane)

Your favourite Royal Name 
Viimastel aegadel meeldivad mulle väga nimed Ingrid ja Astrid.
Nimi Ingrid on seotud Skandinaavia mütoloogiaga ja võiks tähendada "ilus Ing" või "armastatud Ing". (Ing peaks olema seesama jumal, kes hilisemalt oli Freyr.) Üks kuulus Ingrid oli Taani kuninganna näiteks (praeguse Taani kuninganna ema).

Astrid tähendab omakorda siis "ilus jumal" või "armastatud jumal".  Astridi-nimelised on näiteks Norra kuninga õde ja Belgia kuninga õde. Belgia kunagisest kuninganna Astridist oli kusagil eelmises postituses juba juttu.

Name seven things you would do if you were a Royal and why 
Võib-olla siin oodatakse mingeid suuri maailmaparandmise mõtteid, aga mul neid hetkel ei tule. See osa, miks ma neid asju teeksin: oleks ju tore.
- käiks suurtel (ja väiksematel) spordivõistlustel ja istuks nondel headel kohtadel, mis neile alati antakse
- korraldaks ise mõnda spordivõistlust (nagu varem öeldud, võiks see näiteks tenniseturniir olla)
- laseksin asjad nii korraldada, et saaksin mõnede persoonidega kohtuda, kellega ma kohtuda tahan (mõni tore kirjanik või näitleja vms)
- kindlasti oleksid mulle päris hästi kättesaadavad mingid huvitavad allikad ja raamatud minu kuulsusrikka perekonna ajaloost, neid võiksin uurida ja puurida
- palkaksin endale vahva rätsepa (kuigi naistel on vist õmblejad)
- kindlasti minu kuulsusrikaste sugulaste hulgas oleks mitmesuguseid keeli valdavaid inimesi, ehk võiksin nendega koos õppida/praktiseerida
- ilmselt kokkuvõttes loobuksin oma tiitlist ja elaksin kuninglikest kohustustest vaba elu, sest pole eriti minu teetass käia võõraste inimestega kohtumas ja kõnesid pidamas

Favourite picture from a photoshoot of a Royal 
Maitea, mis imekombel see mul praegu meelde tuli, aga kunagi lugesin mingist ajakirjast (Stiil vist) kuulsa homaarikleidi kohta. Ja ennäe, praegu vaatan, et selle kuulsaim kandja on Wallis Simpson (naine, kellega abiellumiseks Edward VIII troonist loobus) ja photoshoot on ka 1937 täitsa toimunud (fotograaf Cecil Beaton). 

Panin värvilise pildi ka, sest homaar on ju ikka oranž tegelikult.

Favourite GIF of a Royal family member 
Olen aru saanud, et blogspotile gifid eriti ei meeldi, nii et vaatamiseks mine SIIA.

Favourite royal wedding dress
See küsimus küll korra juba oli, aga ma panin meelega uuesti, sest just mingil päeval nägin ühte tütarlast, kellel just olid pulmad olnud, ja tema kleit oli hiiglavahva ja julge. Loomulikult midagi sellist, mida ainult mõned inimesed saavad endale selga panna, sest suurem osa lihtsalt ei kannaks välja. Kleidi disainer on Vivienne Westwood (vist ainus moelooja, kelle tehtud asju nähes ma tihti aru saan, et need on just tema looming- selline natuke hullumeelse käekirjaga tädi).

Thurni ja Taxise printsess Maria Theresia.
Thurn ja Taxis on selline moodustis, millest mina varem kuulnud polnud. Saksamaal asub ja on ajalooliselt olnud krahvkond või midagi sellist.

Your favourite Royal Crest 
Sellega oli naljakas lugu. Läksin sõnaraamatust vaatama, mida see sõna crest üldse tähendab. Leidsin, et näiteks tups või tutt. Mõtlesin siis siin ja pidasin plaani, milline võiks olla minu lemmik kuninglik tutt. Ei mõelnud välja. Siis tulin selle peale, et paneks selle sõna guugli pildiotsingusse. Tark mõte, sest sealt selgus, et crest on ka vapp. On tõenäoline, et siin on just seda mõeldud. Aga panen ühe asemel kolm tükki, sest need olid lahedad.


See sinisega vasakul on Rootsi printsess Madeleine'i vapp. Siin mulle meeldib see lamp põder ja see sokukene (vapi peal on nad sellepärast, et Madeleine on Gästriklandi ja Helsinglandi hertsoginna ja need loomad on nende maakondade vapiloomad).
Paremal üleval on Taani kroonprints Frederiku vapp. Sest need niudevöödega mehed olid lihsalt naljakad.
Paremal all on Belgia kuninga ja kuninganna ühine vapp. Minus tekitas huvi just see kuninganna Mathilde pool, kus haamrid on. Tegemist on tema perekonna (d'Udekem d'Acoz) üldise vapiga, aga minu keeleoskusest ja google translate'ist jäi väheseks, et välja nuhkida, miks pere vapil just haamrid on.

Your favourite Royal Property

Ei hakanud kõiki võimalusi läbi vaatama, sest igasugused kindlused ja lossid on minu lemmikteemasid (loe: jääkski vaatama). Muidu paneksin siia Neuschwansteini, aga kuna seal praegu otseselt mingid kuningad ei ela ega toimeta, siis saagu Balmorali loss Šotimaal, kus kuninganna vahepeal resideerub.

Tuttav tuleb ette sellepärast, et Alatskivi loss on Balmorali eeskujul tehtud.

The Sexiest Royal Bachelor
Peale Harry polegi enam kedagi jäänud, keda ma teaks. Nii et Harry. Ta on vanusega paremaks läinud ka muidugi.

The Sexiest Royal Bachelorette
Charlotte Casiraghi on Monaco printsess Caroline'i tütar, sündinud üks päev varem kui mina. Kuna tema vanaema on Grace Kelly, siis oleks nagu lausa kohustuslik ilus olla.

Ilu on tal liisikoiksonlik ma ütleksin.

Your Royal Fashion Icon
Klassika



Kommentaarid