Otse põhisisu juurde

Eesti Laul 2014: II poolfinaal

2.poolfinaali vaatasin interneti järelvaatamise kaudu ja nende kohtade peal, kus võistlejad parajasti ei esinenud, kerisin edasi. Tabel sai alljärgnev:

10. Maltised - Elu
Väga tore, et isa ja pojad laulavad, aga Eesti Laul on selle loo jaoks vale koht mu meelest.

9. Norman Salumäe -Search
Kui ma ei peaks teda samal ajal vaatama, siis ehk...Tundub, nagu midagi oleks pastakast välja imetud, et oleks, mida Eesti Laulule saata. Kas pole see tema stiil või on midagi muud valesti, igal juhul midagi on valesti.

8. Nion - Muud pole vaja
Tümm meenutab midagi, mis on juba olnud. Tundub, et lauljal tuleb hääl natuke valest kohast. Kes üldse on see laulja? Hääl (ja sellega koos ka laul) mõjub kuidagi agressiivselt. Lõpeks juba ära. Ma vist natuke kardan seda naist.

7. Traffic - Für Elise
Mõnikord mulle tundub, et Traffic on kantribänd. Pole nad kunagi mulle muljet avaldanud, jääb ka seekord avaldamata.

6. Birgita Murutar - Laule täis taevakaar
Hobilaulja kohta pole viga. Aga laulu osas mulle tundub, et see võiks paremini sobida konkursile Eesti Lauluke. Minu tabelis sai hea keskmikukoha sellepärast, et veel kolmandal päeval peale selle kuulamist suudan laulu refrääni ümiseda.

5. Lauri Pihlap  - Lootus
Lahe lugu. Jaa, pole üldse viga. Vähemalt on mingi catchy teema loos sees. Meenutab muidugi midagi, mis on varem olnud, aga täitsa kuulatav.

4. Sandra Nurmsalu - Kui tuuled pöörduvad
Mis tal silmadega toimub? Laul on tõenäoliselt favoriit. Halb ei ole, aga 100% minu teetass ka mitte. Kuigi. Kuigi. Siin kostaks nagu vahepeal 1990ndate Lõhmust (Mr. Happyman on majas.) Aga see laul võidab ma arvan.

3. Maiken - Siin- või sealpool maad
Selliseid balaade on Eurovisioonil alati. Maikeni hääl meenutab mingi eesti vanema põlvkonna lauljanna häält. Väga dramaatiline lugu. Täitsa normaalne ka, aga üle ühe korra kuus ei tahaks kuulata.

2. Sofia Rubina - City Lights
Ikka väga hea laul paljude teistega võrreldes. Meeleolukas selline ja laulja on hea. Ise ei pane tavaliselt sellist muusikat kuulamiseks käima, aga kui ta kusagilt tuleb, siis võtab puusa (või vähemalt õlad) nõksuma küll.

1. MiaMee - Fearful heart
Laulja meenutab mingit lauljat, kes mulle meeldib. Kas tõesti tuligi nüüd üks tõesti hea laul? Tundub jah, et see ei keeragi halvaks enam ära. Väga kaunis. Ainult sõnad on ehk kohati veidi lihtsakoelised. Ja võib-olla pole see just kuigi suure lava lugu (see ei tee muidugi laulu kui sellist halvemaks).

Aga nagu selgub, ei läinud minu arvamus suures osas rahvamasside omaga kokku.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Jään jälle sinu arvamust kommenteerides esikohale valitud laulu juurde. Seekord ütlen vastuseks: "Help ...!" :D
Truffe ütles …
See oli nüüd natuke mõistujutt :P Kas mõte oli selle, et sinu arvates oli see nii halb lugu, et tekkis tahtmine appi karjuda? ;)
Mailit ütles …
Jaah ... see on ju hullem kui unelaul - mida ta "Eurovisioonil" veel teeks? Seda näidatakse tavaliselt nii hilja ka, et selle loo ajal jääks pooled vaatajad magama.
Truffe ütles …
Jah, seda kirjutasin minagi, et pole just eriti suure lava lugu. Ega ta muidugi edasi ju ka ei pääsenud.
Mailit ütles …
uhh, jumal tänatud, mul oli miskipärast meeles, et sai edasi - žürii vist oleks lasknud või mingi teema ...
Truffe ütles …
Küll žürii juba teab. milline on hea lugu ;)
Mailit ütles …
ei-ei-ei, ei tea ta midagi :D