Otse põhisisu juurde

Vagunisaatja: viies vagun: laul ja 2011

***

Kuhu ma olen jõudnud 2011.aasta alguseks?
Olav Ehala “Ilus ilm”

1. jaanuaril võis tõepoolest päike paista. Või siis mu mälu petab mind.

***

2011.aasta põhiülesanne:
Dr. Hook “Cover of the Rolling Stone”

Hea et siis karjäärivalikud lõpuks selged on :D Hmm, tegelikult siin on mitmeid võimalusi…”We’ve got a lot of little teenage blue-eyed groupies who do anything we say, we’ve got a genuine Indian guru, he’s teaching us a better way.” Could go either way :P

***

Eneseteostus ja minu "mina" 2011.aastal:
Lavaka XX lend “Nukkude laul”

Vihjab ka artistielule või...arumaisaa.

***

Rahaasjad 2011.aastal:
The Verve “The Drugs don’t work”

Ahah.

***

Sugulased ja naabrid 2011.aastal:
Joni Mitchell “All I want”

“I am on a lonely road and I am travelling, travelling, travelling.” Enough said. Oo, mingist sweet romance’ist räägib siin…kusagilt hüppab mingi kobe naabrimees välja?

***

Kodu 2011.aastal:
Alanis Morissette “Crazy”

“But we’re never gonna survive unless we get a little crazy.” Nagunii juba igapäevane idee.

***

Armastus aastal 2011:
Ruja “Õunalaul”

Fakt, et kõigist neist sadadest armastuslauludest, mille vahel muusikakogus valida oleks, ei tulnud praegu mitte ükski, on muidugi kõnekas.

***

Tervis 2011.aastal:
Claire’s Birthday “Handsome and tall”

Kus see laul eelmise teema juures oli? :D A noh, kui handsome ollakse, küllap siis on selle teemaga ka korras.

***

Partnerlus 2011.aastal:
Vennaskond “Igavest elu lõppevas öös”

Pole halvim partnerlus.

***

Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks 2011.aastal:
Alicia Keys “You don’t know my name”

Rusikas silmaaugus?

***

Reisid aastal 2011:
Sondre Lerche and The Faces Down Quartet “Lulu-vise”

Daamid ja mehed, ma lähen Hawaiile! Honolulust ja Waikikist lauldakse siin.

***

Karjäär, firma areng ja uued kohustused 2011.aastal:
Rosi Golan “C’est l’amour”

Njah, võib- olla oleks eelmises punktis seda pigem eelistanud…oh well. Aga kuivõrd siin Pariisist räägitakse, siis kas see on ka nagu kõik need horoskoobid, mis ütlevad, et ma väljamaale kolin?

***

Sõbrad ja sotsiaalsed suhted 2011.aastal:
Ruja “Eile nägin ma Eestimaad”

Kõik on mööda Eestimaad laiali? Nii võib juhtuda.

***

Saladused, protsessid alateadvuses, mida ise ei tunneta:
Kriminaalne Elevant “Renfieldi seiklused”

Väga saladusliku kõlaga pala tõepoolest. Ja kuivõrd sõnu pole, siis on raske aru ka saada. Laulu teine pool läheb küll kangesti lõbusaks. Hmm.

***

Kuhu olen jõudnud 2011.aasta lõpuks?
Vaiko Eplik “Kevadeootus”

Iga-aastane sulatõsi.


Kommentaarid

Mailit ütles …
Kas seda tegi shuffle või kuidas see protsess käis?
Truffe ütles …
Shuffle just :)